F1: Button rosszul van Monacótól

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.05.22. 10.30

Jenson Button nem készült szimulátoros munkával a Monacói Nagydíjra, ugyanis a szó szoros értelmében rosszul lesz a pályától.

A 2009-es világbajnok, Jenson Button mára a Forma-1-es mezőny legtapasztaltabb pilótája, és pár hónapos hátránnyal Kimi Räikkönen mögött a második legidősebb a maga 34 évével. Úgy tűnik, az angolt lassan utoléri a kor, az elmúlt években nem tudott a szimulátorban készülni a Monacói Nagydíjra.
Button ezt akkor árulta el, amikor arról kérdezték, szerinte az idei, a korábbiaknál is trükkösebb , csúszkálásra hajlamos autóval milyen lesz Monte-Carlo utcáin vezetni.


“Őszintén szólva nem tudok erre válaszolni, ugyanis nem vezettem a szimulátoron. És a tavalyi autót sem próbáltam ki a szimulátoron, és az azelőttit sem, mert egyszerűen nem tudok rajta Monacóban vezetni, mert szó szerint rosszul leszek. Szóval ezt ki szoktam hagyni” – mondta a mclarenes, aki nincs ezzel egyedül, hiszen még Michael Schumacher is küszködött hasonló problémákkal. 
“Ollie Turvey (a McLaren tesztpilótája) viszont sokat nyomta, szegény srác! Nem tudom, miért, de egyszerűen rosszul leszek, szóval Monacóra nem készülök a szimulátorral.”
“Ő sokat dolgozott, és azt mondta, hogy a mai nyomatékkal tényleg nehezebb vezetni, de szerintem azért megbirkózunk majd vele. Ha esik, akkor tényleg elég húzós lesz, mert nem lehet felmelegíteni a gumikat, ekkora nyomaték mellett bajban leszünk.”
A szezonnyitó óta küszködő McLaren monacói kilátásairól így beszélt Button:


“Hát, nyilvánvalóan nem vagyunk remek helyzetben a tempót és az eredményeket tekintve. Azt kérdezték, hogy mivel lennék elégedett itt – nyilván a győzelemmel, de az tuti nem lesz meg. De úgy gondolom, hogy elsősorban nem a pozíciónknak örülünk majd, az nem lesz valami jó. Azt hiszem, a hétvége pozitívuma az lehet, ha az autó jónak tűnik, ha azt tapasztaljuk, hogy sikerült javulnunk, hogy jó irányba indultunk, akkor elégedettek lehetünk, nem a pontok számítanak.” 
“Tudjuk, hogy nagyon sok fejlesztésünk jön hamarosan, ami biztató a jövőt tekintve. Szóval most nem a helyezés, hanem az autó érzése lesz a fő.”

Kommentek

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.