F1: Alonso szinte drukkol a Red Bullnak

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.05.20. 16.30

Fernando Alonsónak meggyőződése, hogy meg kell zavarni a Mercedes menetelését, erre Monacóban pedig a Red Bullnak lehet esélye.

A Ferrari 2014-ben eddig nem mutatott sokat, Fernando Alonso sanghaji dobogója volt az egyetlen komolyabb eredményük. A spanyol tudja, hogy a Mercedes fölénye óriási, de azt szeretné, ha legalább képesek lennének egy kicsit nyomás alá helyezni az eddig zavartalanul menetelő Lewis Hamiltonékat. 


“Tudom, hogy a teljesítményt és a pontokat tekintve is nagy a hátrányunk, de Maranellóban az a dolgunk, hogy a csapattal együtt dolgozzunk az autón, igyekezzünk versenyképesebbé válni, hogy egy kicsit megnehezíthessük a Mercedes dolgát” – mondta nemrég.
“Lazán győznek, nem is kell erőltetniük az autót, így nem is hibáznak, szóval az első lépés az lenne, hogy ha nem is tudunk győzni, azért ne egy perccel mögöttük érjünk be, egy kicsit azért megizzasszuk őket.” 
“Ennek tudatában megyek Monte-Carlóba és Kanadába, ez a célunk. Monacóban és Kanadában is jobban kell teljesítenünk.”
A kétszeres bajnok a hétvégi Monacói Nagydíjon azonban nem a Ferrarit, hanem a Red Bullt látja a Mercedes potenciális ellenfelének.


“Idén Monaco lesz a kevés alkalmak egyike, amikor talán meg lehet szorongatni a Mercedest, főképp a Red Bull számára. A kanyarokban gyorsak, inkább az egyenesekben veszítenek időt, Monte-Carlóban azonban nincsenek egyenesek, szóval a Red Bull elkaphatja őket. Majd meglátjuk.”
“Nekünk is erős hétvégére lesz szükségünk, kellenek a pontok, Monacóban pedig nem lehet hibázni, nem szabad falnak menni.”

Kommentek

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

Pars Krisztián autóját csúnyán összetörte a szerelője, nem lennénk a helyében

A sofőr és feltételezett utasa elszaladt a helyszínről. Mint kiderült, az autó az ismert sportolóé, Pars Krisztiáné, aki javítás miatt hagyta autóját a szerelőnél.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.