F1: Alonso szinte drukkol a Red Bullnak

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.05.20. 16.30

Fernando Alonsónak meggyőződése, hogy meg kell zavarni a Mercedes menetelését, erre Monacóban pedig a Red Bullnak lehet esélye.

A Ferrari 2014-ben eddig nem mutatott sokat, Fernando Alonso sanghaji dobogója volt az egyetlen komolyabb eredményük. A spanyol tudja, hogy a Mercedes fölénye óriási, de azt szeretné, ha legalább képesek lennének egy kicsit nyomás alá helyezni az eddig zavartalanul menetelő Lewis Hamiltonékat. 


“Tudom, hogy a teljesítményt és a pontokat tekintve is nagy a hátrányunk, de Maranellóban az a dolgunk, hogy a csapattal együtt dolgozzunk az autón, igyekezzünk versenyképesebbé válni, hogy egy kicsit megnehezíthessük a Mercedes dolgát” – mondta nemrég.
“Lazán győznek, nem is kell erőltetniük az autót, így nem is hibáznak, szóval az első lépés az lenne, hogy ha nem is tudunk győzni, azért ne egy perccel mögöttük érjünk be, egy kicsit azért megizzasszuk őket.” 
“Ennek tudatában megyek Monte-Carlóba és Kanadába, ez a célunk. Monacóban és Kanadában is jobban kell teljesítenünk.”
A kétszeres bajnok a hétvégi Monacói Nagydíjon azonban nem a Ferrarit, hanem a Red Bullt látja a Mercedes potenciális ellenfelének.


“Idén Monaco lesz a kevés alkalmak egyike, amikor talán meg lehet szorongatni a Mercedest, főképp a Red Bull számára. A kanyarokban gyorsak, inkább az egyenesekben veszítenek időt, Monte-Carlóban azonban nincsenek egyenesek, szóval a Red Bull elkaphatja őket. Majd meglátjuk.”
“Nekünk is erős hétvégére lesz szükségünk, kellenek a pontok, Monacóban pedig nem lehet hibázni, nem szabad falnak menni.”

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.