F1: A Force India még nem állt össze

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.05.20. 13.35

A Force India főnöke szerint a Barcelonára vitt újításokat még nem sikerült teljesen kiaknázni, és talán Monacóban sem lesznek még csúcsformában.

A Force India egyértelműen a 2014-es idény egyik meglepetése lett, a silverstone-i alakulat rendszeres erős pontszerzőként és dobogós helyezést is elérve szerepelt a tengerentúli futamokon. A minden csapatnál új fejlesztési lépcsőt jelentő Spanyol Nagydíjon csak a 9-10. helyet hozták, de a tulajdonos-főnök Vijay Mallya nem aggódik túlságosan.
“A Forma-1-ben folyamatosan változnak a dolgok, főleg egy új szabályrendszer első évében. Láttuk, hogy az ellenfeleink erősebbek lettek, de mi is keményen dolgozzuk, hogy előnyben maradjunk” – mondta. 


“Barcelona nem volt rossz hétvége. Talán más stratégiával még nyerhetett volna egy pozíciót Sergio (Perez), de összességében így is elégedettek voltunk a tisztességes eredménnyel. Barcelona sosem volt a legjobb pályánk, szóval jó volt látni, hogy így is mindkét autóval pontot szereztünk. Vittünk oda fejlesztéseket, dolgoztunk az optimalizálásukon, de vár még ránk munka a következő pár futamon, mielőtt teljesen kiaknázhatjuk őket.”
A két Force India-pilóta, Perez és Nico Hülkenberg Barcelonában, és előtte Bahreinben is egymással csatázott. Mallya szerint ezzel nincs gond: “Mindketten gyorsak, éhesek a sikerre. A hangulat jó, tisztelik egymást. Ha tudják hozni a pontokat, akkor ez csak jót tesz a motivációjuknak.”
A főnök emlékeztet, hogy a hétvégén következő Monacói nagydíjon persze nem csak egymást kell majd tisztelettel kezelni…
“Monaco az idény egyik kiemelt versenye, remélhetőleg jól tudunk majd szerepelni! Azon a pályán semmit sem lehet biztosra venni, a tempó mellett az is fontos, hogy tiszteljük a korlátokat. Érdekes lesz látni, hogy mennek az új autók, hiszen ezen a pályán nincs pardon, a versenyzőknek csúcsformában kell lenniük.”
A Force India öt forduló után 57 pontjával 4. a konstruktőri bajnokságban, 11 egységgel a Williams előtt, 9 pont hátrányban a Ferrari mögött.

Kommentek

Rendőri felvezetést kapott Budapesten egy terhes hölgy és az apuka

A felvétel nem friss, ettől függetlenül le a kalappal a rendőrök előtt.

Háromhengeres szedán a BMW-től

Megkezdte legkisebb limuzinjának forgalmazását a BMW. A lépcsőshátú 1-es Kínában készül, és sajnos csak ott kapható.

Megéri hűségesnek lenni? Gombokért?

A nagyobb kúthálózatok rafinált pontgyűjtő akciókkal próbálják magukhoz édesgetni az autósokat. De kinek éri ez meg? Naná, hogy nem nekünk

Peugeot Instinct: Tanulékony kombikupé

Elektromosnak sejtettük, és részben az is: a Peugeot tanulékony kombikupéja konnektoros hibrid hajtásláncot kapott több mint 300 lóerővel.

Eladó a BMW, amiben Tupacot lelőtték

A híres és hírhedt énekest, Tupac Shakurt 1996-ban lőtték le, amikor épp egy Las Vegasban lévő koncertre tartott. A BMW, amiben a halálos lövések érték, most eladó.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

A tíz legfurcsább raliautó, amit valaha pályára engedtek

Igen különleges látványt nyújtottak ezek a versenyautók, amikor elrúgták a murvát és csattogott a kipufogó. Következzen most tíz unortodox raliautó, amire soha nem számítanál a pálya szélén ácsorogva.

Citroën C4 Cactus OneTone : Darth Vader városi járgánya

Április elsejétől forgalmazzák, mégsem tréfa a Citroën szurokfekete kompakt modellje. Félő, hogy csak Angliában lesz kapható.

Kis elektromos terepjárót építene a Bentley

A Jaguar i-Pace mintájára kisebb, villanymotoros szabadidőjárművet állítana fő SUV-terméke mellé a Bentley.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.