F1: Hamilton nem akar töketlenkedni

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.05.13. 13.45

Hiába nyerte meg a Spanyol Nagydíjat is, Lewis Hamilton még nem elégedett a saját teljesítményével. Monacóban határozottan oda akar vágni Rosbergnek.

Lewis Hamilton a pole-ból indulva rajt-cél győzelmet aratott a Spanyol Nagydíjon, de a sorozatban negyedik sikere után sem volt elégedett, a hattizeddel megszerzett győzelem nem esett jól neki. A jövő hétvégén következő Monacói Nagydíjon határozott előnnyel akarja megverni tavalyi győztes csapattársát, idei egyetlen igazi ellenfelét, Nico Rosberget.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


“Ott is győzni akarok! Monacót mindig célként tűzöm ki már az idény előtt, a másik ilyen Silverstone. 2005-ben a Forma-3-ban mindkét versenyt megnyertem, 2006-ban pedig a GP2-ben újra. 2007-ben (már a Forma-1-ben) is megvolt a tempóm a győzelemhez, de nem tudtam megelőzni Fernandót (az akkori csapattárs Alonso), második lettem” – idézte a brit Express. 
“2008-ban aztán győztem, és valószínűleg 2009-ben is megvolt hozzá a tempóm, de összetört az autó. A következő években már nem volt elég jó az autóm, de tavaly végre újra győzelemre képes autóm volt, viszont töketlenül vezettem.”
“Nem az egész versenyt értem ezalatt, a biztonsági autós szakaszig jól mentem. De az autóval sem voltam kibékülve tavaly, küszködtem, az időmérőn az első kanyartól a domb tetejéig három tizedet hagytam el, de még így is egytizeddel Rosberg mögött kvalifikáltam. De nagyon nem feküdt az autó.” 
“Miután végigküszködtem a hétvégét Spanyolországban, a fő célom, hogy Monacóban már ne így legyen, ha sikerül, akkor gyors lehetek” – magyarázta az angol, aki a barcelonai pole és a futamgyőzelem ellenére sem elégedett.
“Persze azért erőt ad, hogy győztem. Ahogy Bahreinben, most is nagy örömöt jelentett, de tudom, hogy azért nem kellett volna ennyire szorosnak lennie. Ezen dolgozom most. Olyan előnnyel kellene győznöm, mint Malajziában és Kínában.”

Fotó: Europress

Fotó: Europress


“Spanyolországban és Bahreinben Nico gyorsabb volt. Bár én végeztem előbb, és ez pozitívum abban a tekintetben, hogy nyomás alatt is tudok teljesíteni, azért ő volt a gyorsabb. Nem vagyok pesszimista, csak a tökéletességre törekszem. A legtöbben úgy lennének vele, hogy oké, megnyertem a futamot, ott volt a nyakamon, de én győztem. De szerintem gyorsabbnak kellett volna lennem, nem kellett volna ilyen nehezen nyernem.”
“Ahogy mondtam, a tökéletességre törekszem. Nem vagyok kiábrándult, nagyszerű volt a vasárnap, az egész hétvége, bár az időmérőt majdnem elszúrtam. Végül sikerült egy jó kör, rizikós kör volt, de összejött. A futamon is sikerült elöl maradnom, de ennél többet akarok.” 

Kommentek

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

Pars Krisztián autóját csúnyán összetörte a szerelője, nem lennénk a helyében

A sofőr és feltételezett utasa elszaladt a helyszínről. Mint kiderült, az autó az ismert sportolóé, Pars Krisztiáné, aki javítás miatt hagyta autóját a szerelőnél.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.