F1: Végre van minek örülni a Lotusnál

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.05.10. 17.25

Nagy kínlódással kezdte az idei szezont a Lotus, de úgy tűnik, hogy a csapat kezd magára találni.

Nagy kínlódással kezdte az idei szezont a Lotus, de úgy tűnik, hogy a csapat kezd magára találni. A Spanyol Nagydíj összes edzésén jól szerepelt az istálló, és ugyan Pastor Maldonado rögtön a Q1 elején összetörte az autóját, Romain Grosjean ötödik helye jelzi, hogy mostantól oda kell figyelni a Lotusra is.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


“Az egész csapat számára nagyon pozitív dolog, hogy ott vagyunk a rajtrács harmadik sorában” – lelkendezett Grosjean, aki mindkét Ferrarit maga mögé tudta utasítani. “Végre ott vagyunk, ahol szerettünk volna, és lehet még ennél jobb is.”

“A verseny érdekes lesz, mert nehéz előzni ezen a pályán. Az első etapban a lehető legjobban próbálom majd kímélni a gumikat, hogy kiderüljön, meddig tartanak ki. Meglátjuk, hogy mit érhetünk el holnap, de mondanom sem kell, jó lenne szerezni végre néhány pontot.”

Maldonado nagy esélyt dobott el a hibájával. “Jó esélyem volt arra, hogy jól szerepeljek ezen az edzésen, de a hármas kanyar kijáratában sajnos elveszítettem az autó hátulját” – mondta a venezuelai. “Ki kell elemeznünk, mi történt, és persze rendbe kell raknunk az autót.”

“Kifejezetten versenyképesek voltunk ma a tempót tekintve, folyamatosan javultunk ezen a hétvégén. Legalább maradtak gumijaink, így tudunk variálni a stratégiával, amely jelenthet pár helyet holnap.”

Kommentek

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.