Alonso: Naná, hogy verem Räikkönent

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.05.09. 10.00

Fernando Alonso arról viccelődött, hogy nem meglepetés, hogy veri Kimi Räikkönent, igaz, a hazai futamára a spanyol nem ígér újabb dobogót a Ferraritól.

Fernando Alonso a Kínai Nagydíjon ugyan megszerezte a Ferrari idei első dobogós helyezését, de a hétvégi hazai futama előtt igyekezett visszafogni az elvárásokat, nem ígér hasonló eredményt a Spanyol Nagydíjra.
“A kínai eredmény nagy lökés volt a csapatnak, motiváció a további kemény munkához. De nem lehetünk elégedettek, az élmenőkhöz, főleg a Mercedeshez képest hátrányból indultunk, uralták az első négy futamot, nagy az előnyük, mi pedig csak igyekszünk közelebb kerülni. Ehhez a többieknél nagyobb előrelépés kellene, majd kiderül, hogy itt meglehet-e ez.”


“Azt hiszem, a pálya jellege egy kicsit segít majd nekünk, nincsenek nagyon hosszú egyenesek, csak egy, a célegyenes. Ami a fejlesztéseket illeti, nem hozunk semmi észbontó különlegességet. Nem hiszem, hogy a többi nagycsapathoz képest valami kiemelkedőt hozunk, talán még kevesebbet is. Majd meglátjuk. Ahogy mondtam, leginkább a pálya jellege játszhat a kezünkre.”
“A hétvége kezdetén nem is gondolhatunk a dobogóra, főképp nem a győzelemre. Ezzel csak hamis célokat tűznénk ki. Bahreinben a kilencedik lettem, Kínában a dobogóra álltam, miután sikerült összehozni a dolgokat vasárnap, azonban nem vagyunk abban a helyzetben, hogy a dobogós esélyekről beszélhessünk itt.”
“Mindent beleadunk majd, de tudjuk, hogy nehéz hétvége lesz. Persze sose lehet tudni, a Forma-1-ben gyorsan változnak a dolgok, bármi megtörténhet, azonban itt és most hazudnék, ha azt mondanám, hogy a dobogóért küzdünk majd, ezt pedig nem szeretném megtenni a szurkolókkal.”
Alonso a középtávú jövőt illetően is hasonlóan óvatosan, visszafogottan beszélt:
“Haladjunk csak lépésről lépésre! Ahogy mondtam, reálisan kell értékelni a helyzetünket. Nem adjuk fel. Nagy a hátrányunk a Mercedeshez képest mind a teljesítményt, mind a pontokat tekintve, de hosszú még a bajnokság, mi pedig mindent beleadunk. A Ferrari mindent megtesz a felzárkózásért, de ez nem megy egyik futamról a másikra, és csak remélhetjük, hogy nincs még túl későn.”
“Kínában számos tényező és a szerencse is belejátszott abba, hogy a dobogóra értem. Barcelona egy eltérő pálya, itt majd majd választ kapunk néhány kérdésre. Aztán jön Monaco, utána Kanada, ami megint csak teljesen másféle pálya. Most meglátjuk majd, mennyire vagyunk versenyképesek, és hogy fenyegethetjük-e a Mercedest. Ha ők még számolnak velünk, az csak jó hír, mert akkor tisztelnek minket, de azért teljesítenünk is kell ahhoz, hogy valódi fenyegetést jelenthessünk, tehát ezen dolgozunk.”


Míg Alonsónak Sanghajban már összejött a dobogó, idén érkezett csapattársa, Kimi Räikkönen eddig inkább csak küszködött a Ferrarival. A spanyol erre így reagált:
“Általában verem a csapattársaimat, szóval nem nagy meglepetés” – mondta viccelődve, majd komolyabbra fordítva folytatta. “Pillanatnyilag nem tartunk ott, ahol szeretnénk. A pontok tekintetében Kimi nem indult valami jól, de remélhetőleg hamarosan mindkét Ferrari a dobogók és a győzelmek közelébe kerül majd, és sok pontot hozhatunk a csapatnak.”

Kommentek

Csak egy darab készült ebből a Ferrariból

Dr. Rick Workman nem szeretett volna olyan Ferrarit, amilyen bárkinek lehet, inkább felkérte az olasz gyártót, hogy építsenek egyet csakis neki.

Jelentősen drágulhat az üzemanyagok ára

Akár 10 forinttal is drágulhat az üzemanyagok ára a jövő héten a piaci változások alapján.

Új 5-ös BMW – Káprázat és parasztvakítás

Ne higgyétek, hogy a gazdagok élete csupa játék és mese! A Harman Kardon vagy Bowers & Wilkins hifi csak az egyik kérdés, amit a G30 kódú új BMW 5 kapcsán el kell dönteni.

Vége a pénzbehajtásnak Újpesten

Pár hete írutunk arról a sokak szerint nem egyértelmű forgalmi helyzetről, ahol csak úgy hullottak az 50 ezres büntetések. Mára változott a helyzet.

Kitiltják a dízeleket több nagyvárosból

Párizs, Madrid, Athén és Mexikóváros összefogott, majd közösen bejelentette: 2025-től kitiltják az útjaikról a dízelüzemű járműveket.

Tíz autó ütközött az M1-esen

Két balesetben hat és négy autó ütközött össze egymástól pár száz méterre.

Hegyszorosban reptetett siklóernyőst a Volvo

Ez a világon az első olyan mutatvány, amelyben egy teherautó és egy siklóernyős szerepel. De arra sem volt még példa, hogy siklóernyőst keresztül vontassak egy híd alatt.

F1: 15-ször sírta el magát Rosberg

Négy nap alatt tizenötödször sírta el magát, mondta a Forma-1 visszavonuló bajnoka, majd olyat tett a trófeával, mint előtte soha, senki.

Szebb is, erősebb is a Hyundai új raliautója

Bemutatta WRC versenyautójának harmadik kiadását a Hyundai. Nagyobb teljesítményét az új WRC szabályzatnak, dögös külsejét a kupé karosszériának köszönheti

Buszbaleset Győrben, súlyos sérültek

Turistabusszal ütközött egy taxi és egy személyautó Győr belvárosában.

A bizarr nő hat órán keresztül rongálta válogatott módszerekkel az utcán álló autót

Los Angelesben egy térfigyelő kamera rögzítette a meglehetősen bizarr esetet.

Megmérték a halálút szélességét

Sorra történnek halálos balesetek a Győrt Pápával összekötő 83-as főút lakott területen kívüli részén, amiben az ott lakók szerint benne van az út is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.