Tíz reklám Schumacher főszereplésével

Hirdetések a legenda mosolyára alapozva

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.05.07. 18.30

A tökéletességre való törekvés nem csak a rengeteg megdöntött rekordban nyilvánul meg, hanem olyan apróságokban is, mint a reklámfilmek.

Michael Schumacher maratoni pályafutása alatt minden feladatot maximális erőbedobással végzett. A tökéletességre való törekvés nem csak a rengeteg megdöntött rekordban, a hét világbajnoki címben nyilvánul meg, hanem olyan apróságokban is, mint a szereplésével készült reklámfilmek.

Ha egy világcég a legendás név megvásárlása mellett döntött, nem egy makrancos sztárt kapott, hanem a mindig mosolyra kész, feladatát komolyan vevő Schumachert. Ezért összegyűjtöttük azt az tíz emlékezetes tévés reklámot, amelyben Michael Schumacher a főszereplő.

A legjobb darabokat kétségkívül a Ferrari-Shell párossal sikerült összehozni. Kiemelkedő a “What Will Schumi do next?” három hirdetésből álló sorozata, amit egy normál Shell kúton, rejtett kamerákkal forgattak. Egyszerű kandi kamerás fogásra épül a koncepció, Schumacher annyira váratlan jelenség a tankoló autósok számára, hogy a látványára adott reakciók már elviszik a hátukon a reklámot.

What Will Schumi do next? – F1 stílusú kerékcsere


What Will Schumi do next? – Az élő szobor


What Will Schumi do next? – Valódi fotólehetőség a sztárral


Természetesen a Ferrari anyacége, a FIAT is kihasználta, hogy 1996-ban az olasz istállóhoz igazolt a már akkor hatalmas sztárnak számító, kétszeres világbajnok Schumacher. Az évek során több FIAT típust is népszerűsített a német pilóta, de kétségtelen, hogy mind közül a Seicento reklámja a legérdekesebb, amiben Róma szűk utcáin jelenik meg az F1-es Ferrari.

Fiat Seicento – F1-es Ferrari helyett ez kell Rómába

 
Szinte minden FIAT-nak jól jön egy kis hátszél, a tökélesen unalmas családi kisbusz, a Scudo pedig szinte ordít, hogy kívánatossá tegyék valamivel. Nos, ha Schumacher is ezt használja, az már elég sokat nyom a latba!

Fiat Scudo – Schumacher a családfők gyöngye


Schumacher utánozhatatlan sikerszériája alatt 2000-2005 között a Ferrari autóin hatalmas felülettel jelent meg a mobilos óriáscég, a Vodafone, így rengeteg közös kampányt építettek a rekorddöntések felé masírozó német pilóta hírnevére. Ebben a kisfilmben az átlagember Schumacher átlagnapját láthatjuk.

Vodafone – bújj Schumacher bőrébe


A hétszeres világbajnok mindig tudatosan használta hírnevét, és bátran állt a pozitív célokat szolgáló kezdeményezések mögé, néha hatalmas pénzbeli adománnyal, néha pedig reklámokban, követendő példaként megjelenve. Ezért adta arcát a Bacardi felelősségteljes italfogyasztást hirdető filmjéhez is, amiben taxival érkezve lepi meg az autója kulcsára áhítozó parkolófiúkat.

Bacardi – Csak felelősséggel részegedj


Természetesen a Mercedes marketingesei sem hagyta ki, hogy a 2010-ben, a Forma-1-es gyári csapat pilótájaként visszatérő Schumacher legyen plusz népszerűsítő adalék autóik mellett. Nem mintha egy Mercedes SLS AMG önmagában nem lenne elég csábító.

Mercedes SLS AMG – Az alagútas trükk 360 fokos forduló


Mercedes – Vasárnapi vezetők


Mercedes – ki a gyorsabb, Nico Rosberg vagy Michael Schumacher?

Kommentek

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

Már rendelhető az Audi családi villanyautója

Habár a szériaverziót még be sem mutatták, az érdeklődők máris megrendelhetik az Audi hamarosan piacra lépő elektromos gépkocsiját.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.