F1: Maldonado nem bánt meg semmit

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.05.06. 14.30

Pastor Maldonado azt mondja, az idény eleji küszködés ellenére nem bánja, hogy a Williamstől lelépve 2014-re a Lotushoz igazolt.

Míg a Williams a 2013-as pokoljárás után viszonylag versenyképes, rendszeres pontszerző alakulattá vált, az előző két évben egy-egy győzelmet és számtalan dobogót begyűjtő Lotus idén még semmit nem mutatott – Pastor Maldonado talán rosszkor és rossz helyre igazolt át.
A venezuelai pilóta a spanyol El Confidencialnak nyilatkozva azt mondta, ő maga nem így látja:


“A Williams nem szerepelt úgy, ahogy kellett volna, szóval három év után új kihívást kellett keresnem, új reményt, motivációt. A múlt azt mutatta, hogy ez egy nagyszerű csapat, ezért döntöttem a ideszerződés mellett” – utalt a benettonos és renault-s eredményekre. “Amikor pedig megérkeztem, pontosan azt is találtam, amit szerettem volna.”
“A hangulat fantasztikus, és azért mondom ezt, mert amúgy bőven vannak gondjaink. Egyesek arról beszélnek, hogy a Lotus elveszett, már nem a régi, de szerintem az autók jelentik a különbséget. Hatalmas műszaki változások zajlanak. Milliónyi ilyen problémánk volt, sok egészen apró hülyeség csak, de nagyon sokáig tart a javítás” – magyarázta, hozzátéve, hogy a Williams idei formája sem érte meglepetésként. 
“Nyugodt vagyok, teljesen nyugodt vagyok. A Williamsnél tudták, hogy idén jobb autójuk lesz – nyilván, 2013-nál már is nagyon lehetett volna rosszabb. Na jó, mindig van még rosszabb, de a Williams olyan szinten járt, hogy onnan már a felfelé indulás volt a valószínű, hiszen a kiscsapatokkal küzdöttük. Bizonyították, hogy képesek jól szerepelni, de hogy tudnak-e újra győzni, az továbbra is kérdés.”
Maldonado szerint a Lotus is ugyanazért esett vissza, mint a Red Bull, az aerodinamikai hatékonyság helyett idén a motorok számítanak, a Renault-é pedig nem sikerült valami jól: “A Lotus volt az egyetlen csapat, amely megpróbálhatta beérni a Red Bullt, de idén már a motor a domináns tényező” – utalt az éllovas Mercedesben, valamint a Force Indiában és a Williamsben is dolgozó Mercedes-erőforrásra.


A Lotus már a téli tesztek után arról beszélt, hogy az európai szakasz kezdetére állhat majd össze az autó, és valóban, a Renault újabb frissítéseket visz a motorhoz, az enstone-iak pedig igen komoly csomaggal készülnek az autóra. A technikai igazgató, Nick Chester a Spanyol Nagydíj előtt így beszél:
“Mivel a bahreini teszten nem sokat mentünk, a kínai hétvégén borzalmasan sok dolgot kellett kipróbálnunk. Az újítások felét sikerült kiértékelnünk, ami jó, és Barcelonára még több dolog érkezik.”
“Frissül a motorvezérlés, emellett új lesz a hűtés, és a kasztni, méghozzá igen jelentős csomaggal újul meg, frissül a hátsó szárny és egyéb részek is. Eddig minden fejlesztésünk előrelépést hozott, ami biztató, és igazolja a gyárban végzett kemény munkát. Kínában a Renault is adott még pár lóerőt, Barcelonában pedig még előrébb léphetünk, hatalmas változás jöhet.”

Kommentek

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.