F1: A McLaren is agyarakat növeszt?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.05.06. 12.30

Lehetséges, hogy a McLaren már a hétvégi Spanyol Nagydíjon a Lotuséhoz hasonló agyaras orrkialakítással lép majd pályára.

Az olasz Omnicorse és a svájci Speed Week egybevágó értesülése szerint a McLaren jó ideje dolgozik már a Lotuséhoz hasonló agyaras orrkialakításon, az idényt jól kezdő, de aztán lejtőre került wokingi csapat a Barcelonára tervezett fejlesztési csomag keretében a hétvégi Spanyol Nagydíjon be is vetheti majd az új megoldást.


A Lotus E22-ese az idény elején az egyedüli autó volt ezzel a furcsa megoldással, de a háttérben jó néhány csapat foglalkozott ezzel az irányvonallal is. A Toro Rosso és a Ferrari után a Williamsnél is elárulták, hogy terítéken volt a kettős orr.
“Lotus minden részlegétől folyamatosan veszített embereket az elmúlt hónapokban, szóval úgy gondolom, hogy szinte minden csapatnál tudnak róla, mikkel készülnek. Mi magunk is több verzióját megvizsgáltuk a dupla orrnak, de némelyik egyszerűen nem illeszkedett az autónkhoz” – mondta a Williams technikai főnöke, Pat Symmonds.
A McLaren nem csak a pályán, hanem a háttérben is újít, az elmúlt időszakban több aerodinamikai és egyéb szakembert szerződtetett Eric Boullier versenyfőnök és Jonathan Neale ügyvezető.
Bár a Red Bull-os Dan Fallows jövője még jogi vita tárgya, 2015-ben biztosan Wokingba érkezik a címvédők korábbi aerodinamikai főnöke, Peter Prodromou. A francia AFP értesülése szerint szintén a McLarenhez írt alá két másik aerodinamikai szakember is, a sauberes Tony Salter és a lotusos Guillaume Cattelani.

Kommentek

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.