Öt körig bírta az F1-et az epxilóta

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.04.30. 10.40

Az egykori Williams- és McLaren-sztár Juan Pablo Montoya szerint unalmas és mesterséges a Forma-1, nem is volt képes megnézni a Kínai Nagydíjat.

A Forma-1-ben 2001 és 2006 között a Williamsnél és a McLarennél összesen hét győzelmet szerző, 2003-ban a bajnoki címért is küzdő Juan Pablo Montoyának nagyon nem tetszik a sportág mai formája. Az idén az Indycarban versenyző 38 éves kolumbiai két héttel ezelőtt nekiült, hogy megnézze a Kínai Nagydíjat, de nem bírta.
“Öt körig néztem, aztán kikapcsoltam a tévét” – mondta a német Auto Motor und Sportnak. “Nem volt izgalmas. Hiányzott a hang is, legalábbis a tévén keresztül. Nem tudom, élőben hogy szólnak a motorok, de az biztos, hogy messze vannak az én időmben használt V10-esektől.”


Montoya szerint persze nem a hang a legfőbb probléma, hanem az, hogy a versenyzés nem izgalmas, az Indycar sokkal élvezetesebb, mint az F1.
“És ez nem is az idei szabályváltozások miatt van, a Forma-1 mindig is nagyon technika központú volt. A versenyző az autóra van utalva. Gondolják, hogy Alonso és Vettel hirtelen elfelejtette, hogyan kell versenyezni? Nem, egyszerűen csak mindenki rosszul járt, aki nem jelenleg nem a Mercedesben ül. És ez idén már nem is nagyon fog változni.”
A kolumbiai nemrég a DRS-t is kritizálta, azt mondta, hogy a nyitható hátsó szárny olyan, mintha “Photoshopot adnánk Picassónak.”
“Versenyzőként egyáltalán nem tetszik, mert túl könnyűvé teszi az előzést. Csak egy másodpercen belülre kell jutni, megnyomni a gombot és már el is mentünk a másik mellett. A nézők szempontjából persze nagyszerű. Mi kell a sportban? Jó show, a DRS pedig kétségkívül javítja a show-t.”

Kommentek

F1: Szocsiban talán már célba ér Alonso

A Honda a hétvégén következő Orosz Nagydíjra megbízhatósági javításokat visz, a múlt heti teszt után bizakodnak a McLarennél.

F1: Mégsem nyúlnak a DRS-zónákhoz

Bár az előzések száma jelentősen csökkent a Forma-1-ben 2016-hoz képest, a Nemzetközi Automobil Szövetség úgy döntött, nem módosít a DRS-zónákon.

F1: Napokon belül bejelenthetik a Sauber-Hondát

Ahogy közeleg a határidő, egyre erősebbek a Saubert a Hondával összekapcsoló hírek. Jövőre már két csapatnak szállíthat a japán gyártó.

F1: Ilyen, amikor Verstappen trollkodik

Max Verstappen rajongói csak egy életnagyságú bábúval akartak fotózkodni, de a függöny mögött bujkált az igazi is.

Városban száguldozó kretének rontják a BMW-sek jó hírét

Az ilyen videók miatt romlik a bajor márka tulajdonosainak megítélése, mert ez már nem a használja-e az indexet szint. Ez közveszélyes szórakozás.

Magyarországon épít szupertöltőt a Tesla

Nagyszabású töltőinfrastruktúra-fejlesztést jelentett be a Tesla. Az akciónak van hazai vonatkozása is.

Teniszpályára skiccelték fel a luxuskombit

Wimbledon makulátlan gyepébe nem vandálok, hanem maguk a pályagondozók rajzolták bele a Jaguar XF Sportbrake prémium kombi körvonalait.

Felhők közé emel a magyar Trabant motor, és ez nem vicc

Magyarországon az épülő szocializmus találkozása a repülési vággyal érdekes szerkezeteket szült, a felhők közé vágyóknak köszönhetünk egy különleges Trabant motort, ami képes volt embereket égbe emelni.

Három lány egészen intim viszonyba került az új Suzukival

Az új Suzuki Ignist főleg a fiataloknak szánja a japán gyártó, közülük is a női vásárlókat fogták leginkább célkeresztbe. Nekünk sem kellett több: megkértünk három fiatal hölgyet, hogy szedjék ízekre az Ignist.

A Toyota felszámolja a közlekedési dugókat

Sikerrel zárult a Toyota Mobilitási Alapítvány (TMF) thaiföldi projektje, amelynek elsődleges célja a hatmilliós Bangkok utcáin gyakran tapasztalható közlekedési dugók enyhítése volt.

Kereszteződésben ennél zseniálisabb dolgot még nem láttunk

Nem tudsz kihajtani a keresztező forgalom miatt, és senki nem enged ki? Van egy megoldás!

Na, hány km új autópálya épül 100 milliárdból?

Az M4 Berettyóújfalu és Nagykereki közti szakaszának első üzeméhez hasonlóan a másodikat is a Duna Aszfalt és a Hódút építheti meg, ezúttal az A-Híd Zrt.-vel együtt.

Fontos változásokra készülhetnek az autósok

Változnak a műszaki vizsgát érintő szabályok és a jogosítvánnyal kapcsolatos rendelkezések.

SMS-ben rúgta ki munkásait az államosított gyár

Miután a General Motors venezuelai üzemére rátette a kezét a helyi kormány, a cég írásos üzenetben közölte alkalmazottaival: átutalták a végkielégítésüket, vehetik a kalapjukat.

Nagy a baj Szeged és Hódmezővásárhely között

A Miniszterelnökséget vezető Lázár János szerint ellehetetlenülni látszik a Hódmezővásárhelyt Szegeddel összekötő villamosvasúti rendszer, a tram-train.

Sosem látott fotókon az oroszok új tankja

Nézz be az orszok legújabb tankjának fülkéjébe, ezeket a fotókat még nem sokan látták, néhány napja kerültek fel a netre.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.