Öt körig bírta az F1-et az epxilóta

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.04.30. 10.40

Az egykori Williams- és McLaren-sztár Juan Pablo Montoya szerint unalmas és mesterséges a Forma-1, nem is volt képes megnézni a Kínai Nagydíjat.

A Forma-1-ben 2001 és 2006 között a Williamsnél és a McLarennél összesen hét győzelmet szerző, 2003-ban a bajnoki címért is küzdő Juan Pablo Montoyának nagyon nem tetszik a sportág mai formája. Az idén az Indycarban versenyző 38 éves kolumbiai két héttel ezelőtt nekiült, hogy megnézze a Kínai Nagydíjat, de nem bírta.
“Öt körig néztem, aztán kikapcsoltam a tévét” – mondta a német Auto Motor und Sportnak. “Nem volt izgalmas. Hiányzott a hang is, legalábbis a tévén keresztül. Nem tudom, élőben hogy szólnak a motorok, de az biztos, hogy messze vannak az én időmben használt V10-esektől.”


Montoya szerint persze nem a hang a legfőbb probléma, hanem az, hogy a versenyzés nem izgalmas, az Indycar sokkal élvezetesebb, mint az F1.
“És ez nem is az idei szabályváltozások miatt van, a Forma-1 mindig is nagyon technika központú volt. A versenyző az autóra van utalva. Gondolják, hogy Alonso és Vettel hirtelen elfelejtette, hogyan kell versenyezni? Nem, egyszerűen csak mindenki rosszul járt, aki nem jelenleg nem a Mercedesben ül. És ez idén már nem is nagyon fog változni.”
A kolumbiai nemrég a DRS-t is kritizálta, azt mondta, hogy a nyitható hátsó szárny olyan, mintha “Photoshopot adnánk Picassónak.”
“Versenyzőként egyáltalán nem tetszik, mert túl könnyűvé teszi az előzést. Csak egy másodpercen belülre kell jutni, megnyomni a gombot és már el is mentünk a másik mellett. A nézők szempontjából persze nagyszerű. Mi kell a sportban? Jó show, a DRS pedig kétségkívül javítja a show-t.”

Kommentek

Borsos áron eladó a Need For Speed egyik sztárja

A GTA Spano másolata igazi sztár. Nem csak a Need For Speed moziban tűnt fel, de a világ egyik legnépszerűbb előadójának klipjében is. Most bárki licitálhat rá.

Fontos határidő jön a kötelezőnél

Annak a 120 ezer személyautó-tulajdonosnak, aki év végi évfordulóval kötötte újra kötelező gépjármű-felelősségbiztosítását, március elsejéig kell rendeznie az esedékes, baleseti adóval növelt díjrészletét.

Ráhajtottak a magyarok a kedvezményes e-autókra

Jelentős érdeklődés mutatkozik az elektromos autókra az állami támogatásnak köszönhetően.

Napokon belül elintézik az Opel eladását

Március elejére elkészül a megállapodás arról, hogy az Opel az amerikai General Motorstól (GM) átkerül a francia PSA Peugeot Citroën tulajdonába.

Szavazz! Melyik legyen Az Év Autója?

Március 6-án kiderül, melyik típus nyeri a hét döntős közül Az Év Autója 2017 címet. Addig szavazzon Ön is!

Kiderült, hogy az autósok nem hülyék

Az adatok azt mutatják, hogy az autósok odafigyelnek úthasználati jogosultságuk lejárati idejére – közölte a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.

Videóra vették, ahogy a rendőr beléjük rohan a Kálvárián

Kollégánk feleségének autójába rongyolt egy szirénázó rendőr a Kálvária téren, miközben gyermekük az első ülésen utazott, gyerekülésben.

A legerősebb Porsche… egy hibrid szedán!

680 lóerős rendszerteljesítmény, 310 km/óra végsebesség, 2,9 liter/100 km átlagfogyasztás: a Panamera új csúcsmodellje a Turbo S E-Hybrid.

Lopás miatt pereskedik a Google cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozicionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.