Öt körig bírta az F1-et az epxilóta

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.04.30. 10.40

Az egykori Williams- és McLaren-sztár Juan Pablo Montoya szerint unalmas és mesterséges a Forma-1, nem is volt képes megnézni a Kínai Nagydíjat.

A Forma-1-ben 2001 és 2006 között a Williamsnél és a McLarennél összesen hét győzelmet szerző, 2003-ban a bajnoki címért is küzdő Juan Pablo Montoyának nagyon nem tetszik a sportág mai formája. Az idén az Indycarban versenyző 38 éves kolumbiai két héttel ezelőtt nekiült, hogy megnézze a Kínai Nagydíjat, de nem bírta.
“Öt körig néztem, aztán kikapcsoltam a tévét” – mondta a német Auto Motor und Sportnak. “Nem volt izgalmas. Hiányzott a hang is, legalábbis a tévén keresztül. Nem tudom, élőben hogy szólnak a motorok, de az biztos, hogy messze vannak az én időmben használt V10-esektől.”


Montoya szerint persze nem a hang a legfőbb probléma, hanem az, hogy a versenyzés nem izgalmas, az Indycar sokkal élvezetesebb, mint az F1.
“És ez nem is az idei szabályváltozások miatt van, a Forma-1 mindig is nagyon technika központú volt. A versenyző az autóra van utalva. Gondolják, hogy Alonso és Vettel hirtelen elfelejtette, hogyan kell versenyezni? Nem, egyszerűen csak mindenki rosszul járt, aki nem jelenleg nem a Mercedesben ül. És ez idén már nem is nagyon fog változni.”
A kolumbiai nemrég a DRS-t is kritizálta, azt mondta, hogy a nyitható hátsó szárny olyan, mintha “Photoshopot adnánk Picassónak.”
“Versenyzőként egyáltalán nem tetszik, mert túl könnyűvé teszi az előzést. Csak egy másodpercen belülre kell jutni, megnyomni a gombot és már el is mentünk a másik mellett. A nézők szempontjából persze nagyszerű. Mi kell a sportban? Jó show, a DRS pedig kétségkívül javítja a show-t.”

Kommentek

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

Jó vétel vagy nagy bukó? – Szörnyeteggé tuningolt Honda CR-X háromötvenért

A Honda CR-X mára átcsúszott a fehér holló ritkaságú típusok közé, pedig jó tizenöt éve minden diszkó előtt parkolt egy-egy, neonnal a lábtérben, tűzköpő hátsó dobbal tiltásig veretve. Most ezt az érzést kaphatjuk meg 350 ezer forintért.

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

Mazda3: nemcsak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

Ez történik az autóddal a hidegben

Nem csak az embernek és egyéb élőlényeknek pokoli az éjszaka, ha mondjuk mínusz tíz fokban kell a szabadban tölteni, a fagy autónak is betesz.

F1: A motoroslegendát is érdekelné a Mercedes-ülés

A MotoGP-veterán Valentino Rossi sem mondana nemet, ha a Mercedes-főnök Toto Wolff felhívná.

F1: Oválpályán repesztett Vettel és Räikkönen – videó

A Ferrari rég nem látott dolgot hozott tető alá: vasárnap az USA egyik legendás oválpályáján, Daytonában száguldottak a vörös Forma-1-es autók.

Ismét drágulnak az üzemanyagok

Nem áll meg a drágulás a kutakon, szerdán ismét emelkedik a benzin és a gázolaj ára.

Nézd meg a legújabb magyar KRESZ-táblát!

Új tábla az autósoknak: Magyarországon először az M7-es autópályán helyezték ki az elektromos autók töltési pontjáról informáló közúti jelzést.

Sportosítja terepkombiját a Volvo

A Polestar teljesítményoptimalizációs csomagot emelt hasú luxuskombijára is kiterjesztette a Volvo. A V90 Cross Country érdemben nem lett erősebb, viszont dinamikusabb.

Emily Ratajkowski így is nagyon szexi

Napjaink legnépszerűbb, és talán legszebb modellje Emily Ratajkowski, akiről kerestünk néhány olyan fotót, amivel az autóbuzik is meg lesznek elégedve.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.