F1: Räikkönen nem roggyant meg

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.04.30. 09.30

Bár a második ferraris karrier nyögvenyelősen indul, Kimi Räikkönen azt mondja, nem aggódik, túl fog jutni a gondokon.

Míg Fernando Alonso a Kínai Nagydíjon már a Ferrari első 2014-es dobogóját is megszerezte, a csapathoz idén visszatért Kimi Räikkönen a tengerentúli nyitószakaszon küszködött, nem volt túl versenyképes. 
A leszerződése idején mindenki kíváncsian várta, hogyan csatázik majd a két bajnok, de a finn egyelőre nem jelentett veszélyt Alonsóra, sőt, ahogy az 1998-99-es világbajnok, Mika Häkkinen is megállapította, a spanyol versenyző alaposan odavert Räikkönennek. Ő ennek ellenére nem aggódik.


“Elég régóta tolom már az ipart, hogy tudjam, néha van ilyen. Mindig többet szeretnénk, nem ilyen helyezésekre vágyunk, de még mindig inkább ez, mint semmi. Sok dolgunk van még, nem nagyon lehettem eddig elégedett. Néha egy nap jól ment, néha egy másik egy másik hétvégén, de összességében elég nehezen mentek a dolgok.”
Räikkönen Alonso 3. helyét biztatónak látja, annyi legalább biztosnak tűnik, hogy az szezon kezdetén gyenge autó, az F14 T javul.
“Tudjuk, hogy javítottunk, minden egyes futamon javultunk. Ha megnézzük, nagyon is sokat javultunk Ausztráliától Kínáig. Kívülről ez nem mindig nyilvánvaló, de mi tudjuk. Bahreinben egészen elégedett voltam az autóval, de Kínában bizonyos problémák miatt nem vezettem eleget, ami hátrány volt.”
“Nekem nehéz hétvége volt, de így is szereztem három pontot, a csapatnak pedig elég jól sikerült, mindenki örülhetett egy kicsit a kemény munka után. Nekem nem jött össze olyan eredmény, mint szerettem volna, de Fernando dobogós helyezése jó dolog a csapat számára.”

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.