F1: A Red Bull befoghatja a Mercedest

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.04.29. 16.45

A Red Bullnál kezdenek hinni abban, hogy előbb-utóbb beérhetik a jelenleg domináló Mercedest. Jönnek a fejlesztések.

A 2014-es Forma-1-es idényben a Mercedes AMG vette át a Red Bull tavalyi szerepét, az ezüst nyilak megállíthatatlanok, míg a címvédő csapat – elsősorban a rosszul sikerült Renault-motor miatt -, az első versenyeken csak a kármentésen dolgozott.
Az európai szakasz kezdete előtt azonban már úgy látja a Red Bull főnöke, Christian Horner, hogy előbb-utóbb beérhetik a Mercedest.


“Mindent beleadunk. Hiszem, hogy versenyre kelhetünk velük, csak nem szabad még jobban lemaradnunk” – utalt arra, hogy míg nekik 57 pontjuk van, a Mercedes már 154 egységgel áll az élen.
“Kínában 22 km/h órával lassabbak voltunk az egyenesen, ez majdnem 100 eladott métert jelentett. Ezen a téren kell javulnunk, ilyen egyszerű ez. Tudjuk, hogy min kell javítanunk, és remélhetőleg már Barcelonában előrelépés következik!” – magyarázta a Sky Sportsnak.
Horner bizakodását a Renault részéről is alátámasztják, főleg, hogy a barcelonai és a monacói pályán nem számít annyit a motorerő, Kanadára pedig már sikerülhet gatyába rázni az erőforrást.
“Igen, tény, hogy Barcelonában és Monacóban nem számít annyira a teljesítmény, de az energia-visszanyerés nagyon fontos lesz. Kulcsfontosságú lesz az erőforrások jó működése. De legalább most három hetünk volt a munkára, és aztán talán Montreal előtt már a 100 százalék közelébe kerülhetünk” – mondta a Renault Sport F1 főnöke, Remi Taffin.
“Biztató a kép, de sosem szabad megfeledkezni a megbízhatóságról, azon is dolgozunk. A motorszállítók közül egyértelműen mi hoztuk eddig a legtöbb újítást, és nem titok, hogy nagyon oda kell figyelnünk a megbízhatóságra a versenyeken. Nem csak teljesítmény kell, célba is kell érni.”

Kommentek

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.