F1: Feltámadt és még többet akar a WIlliams

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.04.19. 11.25

A szezon első két versenyén világosan látszott, hogy az egyébként jó Williams teljesen elveszett az esőben. Kínában fordult a kocka.

A szezon első két versenyén világosan látszott, hogy az egyébként jó Williams teljesen elveszett az esőben, a szezonnyitón részben az időjáráson ment el a dobogós eredmény. Azóta sokat dolgozott a hátsó kerekek tapadásán a csapat, ennek eredménye az esős kínai időmérőn is látszott: Felipe Massa és Valtteri Bottas gond nélkül jutottak a Q3-ba, a hatodik és hetedik rajthelyet szerezték meg.


“Nehéz nap volt a mai, az időjárás nem volt éppen kegyes hozzánk” – mondta Massa. “Szerencsére a lehető legtöbbet tudtuk kihozni a körülményekből, ami mutatja, hogy sikerült javítani az esős teljesítményünkön. Jó látni ezeket a lépéseket.”

“A holnap érdekes lehet, mert szárazon versenyképesebbek vagyunk, ez jó futamot ígér. Ígéretes, hogy mindkét autónk az első tízben van, meg kell próbálnunk javítani ezen az eredményen.”

Bottas Massához hasonlóan érzi az előrelépést. “Pozitív nap volt, sikerült javulnunk az esőben” – fogalmazott a finn. “A fejlesztések, amelyeket ide hoztunk, száraz körülmények között abszolút beváltak, de jó látni, hogy már esőben sem vagyunk elveszettek. Jó irányba megyünk, a kemény munka meghozta gyümölcsét. Az adatok alapján szárazon versenyképesebbek vagyunk, így minden adott ahhoz, hogy vasárnap feljebb lépjünk.”

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.