F1: Hamiltonnak nem tetszik az autója

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.04.18. 12.30

Lewis Hamilton megnyerte ugyan a Kínai Nagydíj második szabadedzését, de az angol nem volt elégedett Mercedesével.

Lewis Hamilton megnyerte ugyan a Kínai Nagydíj második szabadedzését, de az angol nem volt elégedett Mercedesével. Délelőtt a felfüggesztés hibája miatt csak kilenc kört tett meg Hamilton, és ugyan délutánra elvileg kijavították a hibát, panaszkodott a rádión: “Valami nem stimmel az autóval” – üzente a csapatnak, de azért így is a leggyorsabb volt.


“Nem ez volt az eddigi legkönnyebb napunk, azt hiszem, bőven lesz dolgunk este” – mondta Hamilton. “Jó lenne rájönni, hogy hol is tartunk valójában, az biztos, hogy az autó lehetne jobb. Nem érzem szenzációsnak, valamiért sokkal nehezebb itt vezetni, mint máshol.”

“Délelőtt nem mentünk túl sok kört, pedig az első edzést általában a beállítások módosítására használjuk. Minden kör számít, szóval elvesztegettünk egy kis időt, de volt már ilyen. Jó lenne eltalálni, milyen irányba induljunk a beállításokkal, hogy rendben legyen az egyensúly, de egy esetleges holnapi eső megkavarhatja a dolgokat.”

Nico Rosberg ugyan csak harmadik lett délután, de így is esélyesnek érzi magát a győzelemre. “Elégedett vagyok a mai nappal, de még sok dolgunk van” – nyilatkozta Rosberg. “Nagyszerű autónk van, egyértelműen a győzelemért jöttünk. Nagy kihívás lesz a győzelemért küzdeni, de a kezdet jól sikerült.”

“Különleges hétvége ez, mert ezen a pályán igyekszünk kordában tartani a hátsó gumik kopását, az elsők azonban elnyírják magukat, mert a kanyarok nagyon hosszúak. A szemcsésedéssel nekem is sok gondom volt ma, de az összes autó alulkormányzott volt az első gumik miatt. Az első kanyar egy igazi gumigyilkos, tökmindegy, milyen a beállítás.”

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.