F1: A Renault makacskodott a Red Bull-lal?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.04.17. 15.40

A Red Bull motorsportfőnöke azt mondja, hogy a Renault a motorproblémák kezdetén nem akart együttműködni velük a javításokon.

A téli teszteken igen gyorsan kiderült, hogy a 2014-es új, 1,6 literes turbós V6-os hibrid erőforrásokkal a Renault végezte a leggyengébb munkát. A francia gyártó és a partnerei azóta kemény munkával számos javítást és fejlesztést elvégeztek már, de az elején nem volt ennyire sima az együttműködés.
Legalábbis az osztrák APA hírügynökségnek adott interjújában erről beszélt a Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko, aki a problémák észlelése után rendszeresen látogatásokra érkezett a Renault viry-chatilloni gyárába.


“Nagyon sok hibát fedeztünk fel. Leginkább az bosszantott minket, hogy a Renault nem volt nyitott. De most már konstruktív az együttműködésünk. Keményen dolgozunk a Renault-val és a Toro Rossóval összefogva. Az alapvető hiba az volt, hogy a Renault későn látott neki a munkának” ? magyarázta az osztrák.
Marko szerint bár jól haladnak, és látják, hogy még mennyit fejlődhetnek, a Mercedes beérése így is óriási feladat lesz.
“Bizakodunk, ugyanis tudjuk, hogy még mindig nem értük el a maximumot a motorral. Tudjuk, hogy mire képes, és mi nem működik még. Szóval minden a motoron múlik, ami a kasztnit illeti, mi elvégeztük a magunk dolgát. 
“Ahhoz is hozzá vagyunk szokva, hogy kevesebb lóerővel is képesek legyünk nyerni, ha elég okosan dolgozunk más területeken. De (a Mercedes-motorhoz viszonyított) 80 már sok, főleg, ha még a motor vezethetősége is jelentősen rosszabb. Mellett a Mercedes 6 kiló üzemanyaggal ér be a célba, miközben nálunk grammokban mérhető a maradék.”

Kommentek

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, a hátsókerekes Alpine A120-ról.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.