F1: A Renault makacskodott a Red Bull-lal?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.04.17. 15.40

A Red Bull motorsportfőnöke azt mondja, hogy a Renault a motorproblémák kezdetén nem akart együttműködni velük a javításokon.

A téli teszteken igen gyorsan kiderült, hogy a 2014-es új, 1,6 literes turbós V6-os hibrid erőforrásokkal a Renault végezte a leggyengébb munkát. A francia gyártó és a partnerei azóta kemény munkával számos javítást és fejlesztést elvégeztek már, de az elején nem volt ennyire sima az együttműködés.
Legalábbis az osztrák APA hírügynökségnek adott interjújában erről beszélt a Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko, aki a problémák észlelése után rendszeresen látogatásokra érkezett a Renault viry-chatilloni gyárába.


“Nagyon sok hibát fedeztünk fel. Leginkább az bosszantott minket, hogy a Renault nem volt nyitott. De most már konstruktív az együttműködésünk. Keményen dolgozunk a Renault-val és a Toro Rossóval összefogva. Az alapvető hiba az volt, hogy a Renault későn látott neki a munkának” ? magyarázta az osztrák.
Marko szerint bár jól haladnak, és látják, hogy még mennyit fejlődhetnek, a Mercedes beérése így is óriási feladat lesz.
“Bizakodunk, ugyanis tudjuk, hogy még mindig nem értük el a maximumot a motorral. Tudjuk, hogy mire képes, és mi nem működik még. Szóval minden a motoron múlik, ami a kasztnit illeti, mi elvégeztük a magunk dolgát. 
“Ahhoz is hozzá vagyunk szokva, hogy kevesebb lóerővel is képesek legyünk nyerni, ha elég okosan dolgozunk más területeken. De (a Mercedes-motorhoz viszonyított) 80 már sok, főleg, ha még a motor vezethetősége is jelentősen rosszabb. Mellett a Mercedes 6 kiló üzemanyaggal ér be a célba, miközben nálunk grammokban mérhető a maradék.”

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. Az európaiak egészségével szórakoznak a buherálók.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

F1: Stúdiófotókon a Mercedes új autója

A Mercedes szombaton stúdiófotókon is megmutatta csütörtökön leleplezett 2017-es autóját, a W08-ast.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.