Schumi apjának adta ki magát a behatoló

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.04.16. 15.25

Amint kikerül a grenoble-i kórházból Michael Schumacher, teljessé válik a hírzárlat. A családnak elege van a kíváncsiskodókból.

Michael Schumacher menedzsere, Sabine Kehm a javulás apró, korlátozott jelei mellett a sajtóról, a sérült ex-pilótát illető pletykákról és találgatásokról is beszélt a német ARD televíziónak.
“A családot leginkább az bosszantja, amikor a sajtó olyan orvosokat idéz, akik nem vesznek részt Michael kezelésében, és aztán alaptalan történeteket fabrikálnak ezekből. Gondot jelent a külsősök megszólaltatása, mert emiatt tisztázásra kényszerülünk, még akkor is, ha nem állt szándékunkban megszólalni” – mondta.

Rolf és Ralf Schumacher Fotó: Europress

Rolf és Ralf Schumacher Fotó: Europress


Megerősítette azt is, hogy valóban többször is próbáltak már illetéktelenek behatolni a kómában fekvő 45 éves Forma-1-es legendához, hogy fotókat készítsenek róla, sőt, a papnak öltözött újságíró mellett volt olyan is, aki Schumacher apjának, Rolfnak próbálta kiadni magát.  
Kehm azt mondta, amíg a grenoble-i egyetemi kórházban fekszik, “nem kerül át egy rehabilitációs klinikára, addig továbbra is kiadunk közleményeket, de csakis tényleg fontos hírekről.”
“A tervünk és szándékunk az, hogy amint Michael átkerül egy rehabilitációs klinikára, megszűnik a média tájékoztatása. Michael kómában van, nem tud dönteni arról, mi jelenik meg róla, de mi természetesen tudjuk, hogyan kezeli az ilyesmit, igyekszünk az érdekeinek megfelelően intézni ezeket a dolgokat helyette.”
A hétszeres világbajnok még tavaly december 29-én szenvedett síbalesetet a franciaországi Meribelben, súlyos agysérülésekkel került kórházba. Az elmúlt hetekben pozitív hírek érkeztek arról, hogy lassan kezd magához térni, de a felépülés – melynek mértéke egyelőre megjósolhatatlan – még hónapokig, évekig tart majd.

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.