F1: A Ferrari csak második akar lenni

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.04.15. 14.30

A bahreini csalódás után a Ferrari rövid távú célja egyelőre csak annyi, hogy a második legerősebb csapattá váljon.

A bahreini csalódás után a Ferrari rövid távú célja egyelőre csak annyi, hogy a második legerősebb csapattá váljon, az éllovas Mercedes utoléréséről egyelőre nem beszél a gárda. A bahreini verseny óta eltelt időszakban a főmérnök Pat Fry irányításával a Ferrari alaposan kielemezte az F14 T-t abban a reményben, hogy ki tud belőle sajtolni még egy kis teljesítményt.


“A bahreini verseny óta nagyon elfoglaltak vagyunk” – mondta Fry. “Az autó összes területét vizsgáltuk a meghajtástól a felfüggesztések beállításáig. Olyan keményen dolgozunk a hátrány csökkentésén, amennyire csak lehet, de a Mercedesnek egyelőre meggyőző a fölénye.”

“Jelenleg csak az lehet az első számú célunk, hogy a második legerősebb csapattá váljunk. Aztán minden versenyen akkorát szeretnénk előrelépni, amekkorát csak tudunk.”

Fry szerint a bahreini pálya karakterisztikája is benne volt a gyenge szereplésben, a Kínai Nagydíjtól azonban jobb eredményt vár. “A kínai érdekes pálya, sokféle kanyarral. A hosszú, 1,3 kilométeres egyenes ellenére nagy leszorítóerővel megyünk. Az egyenes kínálja az egyetlen igazi előzési lehetőséget, bőven lesz akció.”

A Kínai Nagydíj lesz az első verseny, amelyen a lemondott Stefano Domenicali helyére lépve Marco Mattiacci látja el a csapatfőnöki teendőket.

Kommentek

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.