Az amerikai gyorsétteremlánc, a Subway Forma-1-es szponzorációra készül, írja a Telegraph. Az F1 gazdasági ügyeiben tájékozott Christian Sylt cikkében erről a motorsport-szponzorációval foglalkozó Zak Brown nyilatkozott:
“A Subway marketingfőnökét én magam ültettem össze Bernie Ecclestone-nal tavaly Montrealban, szóval már nagyjából egy éve vizsgálják a kérdést. A Subway számára első a fogyasztó, nagyon komolyan jelen vannak a médiában, szóval megnézik, hogy egy-egy sport megfelel-e számukra a médiajelenlét szempontjából, a Forma-1 pedig pont ilyen.”


Brown elmondta, hogy a Subway a Forma-1-ben is az amerikai NASCAR-ban követett modellt valósíthatná meg, azaz csapatot, pilótát és versenyt is szponzorálna egyszerre.
“Nem akkora ördöngösség ez, csak eddig senki más nem csinálta ezt. Ha megnézzük a Subway NASCAR-stratégiáját, szponzorálnak csapatot, futamot és versenyzőt is, de a pilóta a központi figura – szóval szerintem a Subway lehetne egyszerre az F1 globális partnere, miközben több csapaton keresztül négy-hat pilótát is szponzorálhatnának, és akár közös reklámokban szerepeltethetnék őket.”
“El tudjuk képzelni, mennyire újszerű lenne az F1-ben, he egy elmés reklámban Fernando Alonso és Sebastian Vettel azon versenyezni, melyikük ér hamarabb egy Subway-étterembe? Mikor láttuk egy tévéreklámban együtt Alonsót, Vettelt és Lewis Hamiltont? Ilyen még nem volt!”