F1: A Lotus nem ugrik nagyot

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.04.14. 10.30

A Lotus nemrég kinevezett új főnöke szerint a csapatnak előbb a pontszerzést kell elérnie, addig nem is érdemes a tavalyi, dobogós formára gondolni.

A 2014-es Forma-1-es idény legnagyobb vesztese a Lotus, a 2013-as rendszeres dobogós csapat idén három futam alatt pontot sem szerzett. Legutóbb, a Bahreini Nagydíjon már mindkét autójuk beért, és a nemrég kinevezett de facto csapatfőnök, Federico Gastaldi szerint a pontszerzés már elérhető közelségben van.


“Versenycsapat vagyunk, tehát győzni vagyunk itt, de azért realistának kell lennünk. Nagyszerű lenne, ha nagyot lépnénk előre, és az élen küzdhetnénk, de jelenleg még korai lenne arról beszélni, hol tartunk majd az idény végén.” 
“Az első lépés az, hogy pontokat szerezzünk. Ha már pontokat szerzünk, akkor aztán még előrébb akarunk majd lépni. Persze az idény kezdete óta is javult már a teljesítményünk, a Bahreini Nagydíjon mindkét autón megbízhatósági problémák nélkül ment és az incidens híján Pastor pontot is szerzett volna. Ez pozitív volt az idénykezdethez képest. Persze még nagyon sok dolgunk van, és érkeznek is az új elemek az autóra.”
A hétvégi Kínai Nagydíjon is igyekeznek majd beváltani a Szahírban látott ígéretet, de a nagyobb előrelépést a Spanyol Nagydíjtól várják:


“Minden versenyre igyekszünk javulni, de nem titok, hogy mind a csapat, mind a motorszállítónk, a Renault az európai szakasz kezdetére, Barcelonára készül nagy dolgokkal. Természetesen senki sem elégedett a jelenlegi teljesítményünkkel, és nem is kérdés, hogy nem nyugszunk bele a helyzetbe.”
“Már a korábbi munkakörömből is tudtam, hogy mennyire elszánt mindenki a csapatnál, de most, hogy sokkal komolyabban jelen vagyok a versenyhétvégéken, egészen lenyűgöz, hogy milyen erős ez a hozzáállás. Ausztrália óta őrült módjára, éjt nappallá téve dolgozunk mindannyian, hogy haladjunk.”

Kommentek

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

Komoly baj van a magyar jogosítványok megújításánál

Nem minden háziorvos végzi el az alvászavar szűrővizsgálatát a jogosítványok megújításakor, holott erről 2015 óta jogszabály rendelkezik.

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.