Schumacher továbbra is küzd

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.04.13. 20.08

A Nemzetközi Automobil Szövetség elnöke, Jean Todt nyilatkozott a negyedéves kómából lassan ébredező Forma-1-es legendáról.

Michael Schumacher tavaly december 29-i, súlyos agysérüléseket okozó síbalesete óta fekszik a grenoble-i egyetemi kórházban Franciaországban, ahol családja mellett korábbi Forma-1-es munkatársai-barátai is látogatják. Felipe Massa, Ross Brawn és néhány más volt kollégát megelőzve egykori ferraris csapatfőnöke, a ma a Nemzetközi Automobil Szövetséget irányító Jean Todt a leghűségesebb.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


Az FIA-elnök vasárnap a Túraautó-világbajnokság (WTCC) marokkói szezonnyitóján beszélt röviden a hétszeres világbajnokról:
“Nagyon gyakran látogatom, ő pedig továbbra is küzd. Küzd, mi pedig csak reménykedhetünk és imádkozhatunk, hogy a jövőben jobbra fordul minden” – mondta.
“Szörnyű tragédia volt ez a baleset. Tragédia Michael és tragédia a családja számára. De Michael nagyon jó kezekben van a grenoble-i kórház orvosainál. Én pedig nagyon közel állok hozzá és a családhoz.”
Bár a grenoble-i orvosok hónapok óta nem nyilatkoztak a 45 éves ex-versenyző állapotáról, menedzsere, Sabine Kehm bő egy hete azt közölte, hogy Schumacher időnként “az éberség és a tudatosság” jeleit mutatja. Ezt több sajtóorgánum is erősítette az arról szóló hírekkel, hogy az egykori pilóta képes a szemkontaktusra és reagál a beszédhangokra.
Todt a fenti, pozitív hírekre egyáltalán nem kívánt reagálni.
Schumacher kómából való teljes magához térése még hónapokig tarthat, a rehabilitáció pedig hosszú évekig is húzódhat – már ha minden jól alakul.

Kommentek

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.