Perez majdnem kiszállt az F1-ből

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.04.11. 09.30

A múlt hétvégén Bahreinben dobogóra álló Sergio Perez a McLarentől való ejtése után kész volt hátat fordítani a Forma-1-nek. Jól tette, hogy nem tette.

Sergio Perez a 2012-es  idény első felében ragyogó versenyekkel, dobogós helyezésekkel hívta fel magára a figyelmet, így a McLarennél úgy döntöttek, hogy a sauberes mexikóival pótolják a Mercedeshez távozó Lewis Hamiltont.
A mclarenes kaland rosszul sült el, a wokingi csapat három évtizede nem épített annyira versenyképtelen autót, mint 2013-ban, Perez nem tudott sokat kihozni a helyzetből így ősszel bejelentették, hogy egy szezon után búcsút is intenek neki.


A pilóta akkor nagyon nekikeseredett, de végül helyet talált a Force Indiánál, a múlt hétvégi Bahreini Nagydíjon pedig már dobogóra is állt az új csapattal – nem úgy, mint a McLarennel az előző évben. 
“Amikor kiderült a McLaren döntése, nagyon neki voltam keseredve. Azt mondtam magamban, hogy ez így nem nekem való, kész voltam rá, hogy valami mással foglalkozzak. Kerestem, hogy mi motiválhatna a Forma-1-ben maradásra, mert készen álltam rá, hogy más lehetőségek után nézzek” – mondta az Autopsortnak. “De aztán képbe került a Force India, sima, magától értetődő volt a döntés, és sikerült is megegyeznünk.”
Perez az első két hétvégén rendesen kikapott csapattársától, a már-már szokás szerint brillírozó Nico Hülkenbergtől, Bahreinben azonban fordult a kocka, és a mexikói hozta a dobogós eredményt a csapatnak.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


“Ilyen a Forma-1, egyik napról a másikra megváltoztatja az életünket. Most már büszkén tekinthetek vissza, és bizakodva nézhetek előre. Tudjuk, hogy a Forma-1-ben egyik pillanatról a másikra lehet a sztárból senki, és fordítva is. Most itt az ideje, hogy előre tekintsek.”
“A McLarennél tapasztalatokat gyűjtöttem, jobb versenyzővé váltam ott. De a Force Indiánál a bahreini volt az első hétvégém, amikor nem volt semmilyen probléma, a tempóm pedig rögtön biztató is volt, szóval várom a továbbiakat.”
“Szerintem jönnek még jó eredmények. Ez csak a harmadik Force Indiá-s futamom volt, későn is érkeztem a csapathoz, ezért eltartott egy darabig a beilleszkedés, az ismerkedés, szóval nagyszerű, hogy már most a dobogóra tudtam állni!”

Kommentek

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

Off-road buszokon járhatnak iskolába a gyerekek

Az Iveco iskolabuszok eltérnek az amerikai változatoktól, ugyanakkor jól boldogulnak terepen és még mozgáskorlátozott gyerekek szállítására is alkalmasak.

F1: Labdába sem rúgnak idén a kisebb csapatok?

A Renault főnöke szerint a 2017-es Forma-1-es idény újabb fegyverkezési versenyt hoz, ami még esélytelenebbé teheti a független kis- és középcsapatokat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.