F1: Kubica nem tudná vezetni az új autókat

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.04.10. 16.30

Robert Kubica lassan, de biztosan gyógyul 2011-es horrorbalesete után, a lengyel azonban továbbra is lehetetlennek tartja a Forma-1-es visszatérést.

Robert Kubica lassan, de biztosan gyógyul 2011-es horrorbalesete után, a lengyel azonban továbbra is lehetetlennek tartja a Forma-1-es visszatérést. Kubica jelenleg a rali-világbajnokságban vezet, versenyképes eredményekkel, illetve részt vett egy DTM-teszten is. Emellett rendszeresen beül a Mercedes F1-es szimulátorába is, mindez azonban nem elég az F1-es visszatéréshez.

Fotó: Europress


Többek között azért sem, mert ugyan Kubica jobbkezes volt a baleset előtt, azóta meg kellett tanulnia ballal írnia. A hétköznapi életben is inkább bal kézzel nyúl a tárgyak felé. “A korlátaim nehezebbé tették az életemet” – vallotta be Kubica.

“Az F1 jelenleg lehetetlen és elérhetetlen számomra, nem vagyok rá képes. De lehet, hogy eljön a nap, amikor újra ott lehetek. A jelenlegi F1-es autók vezetőfülkéje túl szűk nekem, nem tudom úgy forgatni a kormányt, ahogy nekem kényelmes, az alkarom és csuklóm helyett inkább könyökből és vállból. Ez egyes pályákon, például Montrealban és Barcelonában nem lenne probléma, azokon a helyeken viszont, ahol a monacóihoz hasonló hajtűkanyarok vannak, nagyon is.”

Kommentek

Kompakt terepkupé a Mitsubishitől

Kompakt szabadidőjárművel erősíti kínálatát a Mitsubishi. Az ASX mellé, nem helyette érkezik a divatcentrikus crossover.

Kitakarította az autóját, azonnal milliomos lett

Autója takarítása közben talált meg egy rég elveszett lottószelvényt, és lett egy csapásra milliomos egy nagypapa a kelet-ausztráliai Newcastle-ben.

Két percig küzdött a tankolással a srác egy hazai önkiszolgáló benzinkúton

A fiatal srác nem tudott megbirkózni a tankolás feladatával, és mivel önkiszolgáló kút szerepel a felvételen, így a személyzet segítségére sem számíthatott. Két percnyi elkeseredett küzdelem után feladta a harcot, és tankolatlanul távozott.

Elkormányoz, ha veszélyt szimatol a Volvo új szabadidőjárműve

Folytatja biztonságtechnológiai offenzíváját a Volvo. A hamarosan színre lépő XC60 fedélzetén olyan ütközésmegelőző rendszer működik, amely kikerüli az akadályt.

Tudod, mi az a lekaparható rész a jogsi hátulján?

Mindenki tudja, hogy a jogosítványán van egy kaparós sorsjegy rubrika, de azt csak nagyon kevesen, hogy ez pontosan mit is takar. Most képbe hozunk.

Rendőri felvezetést kapott Budapesten egy terhes hölgy és az apuka

A felvétel nem friss, ettől függetlenül le a kalappal a rendőrök előtt.

Háromhengeres szedán a BMW-től

Megkezdte legkisebb limuzinjának forgalmazását a BMW. A lépcsőshátú 1-es Kínában készül, és sajnos csak ott kapható.

Megéri hűségesnek lenni? Gombokért?

A nagyobb kúthálózatok rafinált pontgyűjtő akciókkal próbálják magukhoz édesgetni az autósokat. De kinek éri ez meg? Naná, hogy nem nekünk

Peugeot Instinct: Tanulékony kombikupé

Elektromosnak sejtettük, és részben az is: a Peugeot tanulékony kombikupéja konnektoros hibrid hajtásláncot kapott több mint 300 lóerővel.

Eladó a BMW, amiben Tupacot lelőtték

A híres és hírhedt énekest, Tupac Shakurt 1996-ban lőtték le, amikor épp egy Las Vegasban lévő koncertre tartott. A BMW, amiben a halálos lövések érték, most eladó.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.