F1: Grosjeannak elege van a Renault-ból

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.04.10. 11.30

A Lotus a Renault-erőforrás hibái miatt a bahreini teszt két napján összesen alig 32 kört tett meg. Romain Grosjean szerint ez elfogadhatatlan.

Míg a téli tesztelésen a Red Bull és a csak később kezdő Lotus egyaránt szenvedett, a versenyhétvégékre a bajnokcsapat már összeszedte magát, azonban az enstone-i alakulat továbbra is ijesztő mélységekben jár.
A még mindig kipróbálatlannak tekinthető autó kiismerésére, csiszolgatására jó alkalom lett volna a keddi-szerdai bahreini tesztelés, azonban a Renault-erőforrás meghibásodásai miatt az első napon Pastor Maldonado csak 16 kört ment, amihez a második napon Romain Grosjean ugyanennyit tudott hozzátenni.


“Meg kell mondjam, eléggé betett mindannyiunknak ez a két nap. Sokkal többet reméltünk ennél, de azért Kínában és Barcelonában majd előrelépünk. Meglátjuk!” – mondta a francia a Crash.netnek.
“Azt hiszem, már nagyon le vagyunk maradva. Tökéletes időmérős körrel is csak a 16. helyre vagyunk képesek, nyilván nem itt szeretnénk tartani. Végeztünk egy kis aerodinamikai tesztelést, jó eredménnyel, ami hasznos lesz Kínára, pár dolgot átalakíthatunk, emellett pedig egyszerűen reménykedünk, hogy a Renault végre képes lesz jobb teljesítményt és megbízhatóságot nyújtani, mert a mai nap egyszerűen elfogadhatatlan volt.”
“Egész nap küszködtünk az erőforrással, sosem tudtuk kihozni az elvárt teljesítményt, és csak pár kört tudtunk menni. Volt egy kis aerodinamikai munka, de messze nem végeztük el, amit akartunk. Ma új problémánk volt. Nem tudom teljesen pontosan, hogy mi volt tegnap, de ma rögtön a nap elejétől gond volt a motorral, aztán még újabbak adódtak. Végig a motorral volt baj.”

Kommentek

Női szupergonosz a Nissan elektromos nagykövete

Az Öngyilkos osztag című képregény-feldolgozás egyik főgonoszát játszó Margot Robbie ausztrál színésznőt választotta a Nissan elektromos mobilitási nagykövetéül.

Élőben barátságosabb a törtszemű Skoda Octavia

Menetrend szerint érkezett a harmadik generációs Skoda Octavia időközi ráncfelvarrása, ami leginkább két, alig pár centi hosszú lemezdarab miatt igazán érdekes a szokásos új színek, digitális funkciók, vezetéssegédek mellett.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.