F1: Grosjeannak elege van a Renault-ból

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.04.10. 11.30

A Lotus a Renault-erőforrás hibái miatt a bahreini teszt két napján összesen alig 32 kört tett meg. Romain Grosjean szerint ez elfogadhatatlan.

Míg a téli tesztelésen a Red Bull és a csak később kezdő Lotus egyaránt szenvedett, a versenyhétvégékre a bajnokcsapat már összeszedte magát, azonban az enstone-i alakulat továbbra is ijesztő mélységekben jár.
A még mindig kipróbálatlannak tekinthető autó kiismerésére, csiszolgatására jó alkalom lett volna a keddi-szerdai bahreini tesztelés, azonban a Renault-erőforrás meghibásodásai miatt az első napon Pastor Maldonado csak 16 kört ment, amihez a második napon Romain Grosjean ugyanennyit tudott hozzátenni.


“Meg kell mondjam, eléggé betett mindannyiunknak ez a két nap. Sokkal többet reméltünk ennél, de azért Kínában és Barcelonában majd előrelépünk. Meglátjuk!” – mondta a francia a Crash.netnek.
“Azt hiszem, már nagyon le vagyunk maradva. Tökéletes időmérős körrel is csak a 16. helyre vagyunk képesek, nyilván nem itt szeretnénk tartani. Végeztünk egy kis aerodinamikai tesztelést, jó eredménnyel, ami hasznos lesz Kínára, pár dolgot átalakíthatunk, emellett pedig egyszerűen reménykedünk, hogy a Renault végre képes lesz jobb teljesítményt és megbízhatóságot nyújtani, mert a mai nap egyszerűen elfogadhatatlan volt.”
“Egész nap küszködtünk az erőforrással, sosem tudtuk kihozni az elvárt teljesítményt, és csak pár kört tudtunk menni. Volt egy kis aerodinamikai munka, de messze nem végeztük el, amit akartunk. Ma új problémánk volt. Nem tudom teljesen pontosan, hogy mi volt tegnap, de ma rögtön a nap elejétől gond volt a motorral, aztán még újabbak adódtak. Végig a motorral volt baj.”

Kommentek

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

F1: Bátor döntést fontolgat a Mercedes

A Mercedes-főnök szerint Pascal Wehrleinnak jót tenne még egy-két szezon egy középcsapatnál, de előfordulhat, hogy Rosberghez hasonlóan a csapat is “bátor döntést hoz” és az ifjoncot ültetik az autóba.

Okos kis kocka a Hondától

Jövő januárban leplezi le új koncepcióját a Honda. Önjáró, gondolkodó, elektromos gépkocsit ígérnek.

Összkerekes változatot kap a Dodge izomautója

Amerikai izomautóban szinte szentségtörés a V6-os motor és az összkerékhajtás, de a Dodge azt ígéri, hogy a Challenger GT így is élvezetes autó marad.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.