F1: Vettel szenvedett az egyenesekben

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.04.06. 19.40

A tizedik helyről indulva Sebastian Vettel hatodik lett a Bahreini Nagydíjon, de nem volt felhőtlenül elégedett.

A tizedik helyről indulva Sebastian Vettel hatodik lett a Bahreini Nagydíjon, de nem volt felhőtlenül elégedett: az egyenesekben nem volt elég gyors, a verseny elején ráadásul DRS-hibája is volt. Vettel problémáit jól szemlélteti, hogy csapattársa, a 13. helyre visszasorolt Daniel Ricciardo negyedik lett.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


“Azt hiszem, a mai versenyben nem volt sokkal több” – mondta Vettel, aki a verseny elején szó nélkül félreállt Ricciardo elől, amikor arra kérték a bokszból. “Sokáig úgy éreztem, hogy a lágy gumikkal sokkal előrébb juthatok, de ez végül nem jött össze.”

“Nem tudom, miért, de az egyenesekben nagyon lassú voltam. Nemcsak a Mercedeshez, hanem még Danielhez képest is. Nem tudom, miért veszítek az egyenesekben ennyit. Megpróbáltam magam mögött tartani, de neki jobban jött ki a lépés, és aztán még egyet előre tudott lépni. Az ő teljesítménye mutatja, hogy többet is ki lehetett volna hozni az autóból.”

“A DRS csak az első etapban rendetlenkedett, utána jól működött. De DRS-szel is nehéz volt minden előzés, alig tudtam elmenni a többiek mellett. De erre a lóerőhátrány miatt többé-kevésbé számítottunk. A Mercedesek jelenleg hihetetlenül erősek, főleg, ha sok az egyenes. Abból pedig itt volt bőven.”

Ricciardo nagyon örült a negyedik helynek. “Zseniális verseny volt” – lelkendezett az ausztrál. “Az autó egyre jobb lett, ahogy haladtunk előre, élveztem, ahogy átmentem a mezőnyön. Tényleg remek nap volt, főleg a második etaptól.”

“Jó móka volt Sebastian ellen versenyezni, kemény, de fair küzdelem volt, hagytunk helyet a másiknak. Pontosan ezt várjuk egymástól, és beszéltünk is erről a verseny előtt. Versenyzők vagyunk, és nagyon élvezzük ezt csinálni. Közel kerültünk a dobogóhoz, mindent megtettem, amit lehetett.”

Kommentek

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.