F1: Massáéknak betett a biztonsági autó

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.04.06. 20.45

Noha a Williams pilótái sokáig a dobogós helyezésért küzdöttek, a csapatnak végül meg kellett elégednie a hetedik, nyolcadik hellyel.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


Noha a Williams pilótái sokáig a dobogós helyezésért küzdöttek, a csapatnak végül meg kellett elégednie a hetedik, nyolcadik hellyel. Ez valószínűleg csalódás a csapatnak, amelynek nem volt szerencséje a háromkiállásos taktikával és a biztonsági autóval.

“A legnagyobb gondunk a biztonsági autó volt ma” – mondta az elképesztően rajtolt Felipe Massa, aki ezúttal is csapattársa, Valtteri Bottas előtt tudott maradni. “A safety car tönkretette a stratégiánkat, nem volt szerencsénk vele.”

“A rajt szenzációs volt, rengeteg autót sikerült megelőznöm. A tempó is rendben volt, de nem erre az eredményre számítottunk. Elemeznünk kell, hogy hol kellett volna célba érnünk, de a nap pozitívuma, hogy a verseny végéig küzdöttünk. Ezzel legalább elégedettek lehetünk, de a gumikopás a vártnál rosszabb volt.”

Bottas sem volt igazán elégedett. “A rossz rajt miatt a stratégiát is módosítani kellett” – nyilatkozta a finn. “Kipörögtek a kerekeim, emiatt több pozíciót is veszítettem, ami elég bosszantó. A gumikkal voltak gondjaink, rosszabbak voltak, mint vártuk, de legalább szereztünk néhány pontot. Mindig többet akarunk, keményen dolgozunk tovább.”

Kommentek

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

Vérlázító pofátlanság az útdíjszolgáltatónál

Egy kiszivárgott levelezés szerint a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. csak azért engedett el egy büntetést, mert a szabálytalankodó testvére a cégnél dolgozik.

Rákaptak a magyarok a villanyautókra

Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

Szörnyeteggé tuningolt Honda CR-X háromötvenért

A Honda CR-X mára átcsúszott a fehér holló ritkaságú típusok közé, pedig jó tizenöt éve minden diszkó előtt parkolt egy-egy, neonnal a lábtérben, tűzköpő hátsó dobbal tiltásig veretve. Most ezt az érzést kaphatjuk meg 350 ezer forintért.

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

F1: A Ferrari szerint nem gyengül a Mercedes

A Ferrari vezetője, Sergio Marchionne szerint a Mercedes nem lesz gyengébb attól, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

F1: “50 százalék”, hogy Alonso megy a Mercedeshez

A McLaren-Honda főnöke szerint kizárt, hogy Fernando Alonso legyen Nico Rosberg utódja a Mercedesnél, a pilóta honfitársa másképp gondolja.

F1: Hamilton megússza a büntit Rosberg miatt

A Mercedes nem bünteti meg Lewis Hamiltont az Abu-Dzabiban történtek miatt. Most más gondjai vannak a csapatnak.

Ez történik az autóddal a hidegben

Nem csak az embernek és egyéb élőlényeknek pokoli az éjszaka, ha mondjuk mínusz tíz fokban kell a szabadban tölteni, a fagy autónak is betesz.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.