F1: Csapaton belül nincs barátság?

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.04.04. 17.30

Lewis Hamilton legutóbbi BBC-nek tett nyilatkozata alapján úgy tűnik, a koncentrált sikeréhség nem összeegyeztethető a csapattárssal ápolt, bensőségesebb viszonnyal.

Érdekes hogyan változnak az emberi viszonyok a Forma-1 világában. Mivel közszereplőkről, ismert sportemberekről van szó, magánéletük is nyitottabb, a pályához, versenyzéshez közelebb eső része mindenképp. Ez is ad egyfajta okot a rajongói kötődésre, hiszen nem csak a kamaszok bírják azt, ha két kedvenc pilótájuk együtt lóg a bokszutcán belül, és néha kívül is.

Ilyen sokak által csodált barátság volt a Mclarennél versenyző Ayrton Senna és Gerhard Berger között, akik vérre menő ugratásokkal “szórakoztatták” egymást 1990-1992 között. Hol Berger csempészett kígyót Ayrton Senna szállodai szobájának ágyába, hol a brazil háromszoros világbajnok rakott sajtot csapattársa szobájának légkondicionálójába.

Kőkemény profik voltak, akik minden hétvégén a bőrüket vitték a vásárra. A veszély azóta csökkent, a professzionális hozzáállás fokozódott, de valahogy nem olvasni már a paddock falain túlérő baráti kapcsolatokról. Sőt, Lewis Hamilton legutóbbi BBC-nek tett nyilatkozata alapján úgy tűnik, a koncentrált sikeréhség nem összeegyeztethető a csapattárssal ápolt, bensőségesebb viszonnyal.    

Tömören: Lewis Hamilton elmondta, hogy öt ujján meg tudja számolni a barátait, és szerinte ezzel Nico Rosberg is hasonlóképp van, de egymás “ötösébe” már nem férnek bele. Igaz, Nico Rosberg véleménye is hasonló a témában: “Nem vagyunk a legjobb barátok, és valószínűleg sosem leszünk azok. Bonyolult lenne, összeegyeztethetetlen az F1 világával, főképp, hogy azonos csapatnál küzdünk a győzelemért. Jól kijövünk, sokat nevetünk, természetesen versengünk, de semleges a kapcsolatunk.”

Kommentek

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

F1: Jön a narancssárga McLaren, nézd élőben itt!

A McLaren-Honda péntek délben mutatja be vadonatúj autóját, az MCL32-est, élő közvetítés a leleplezésről.

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

Ezért nincsenek szponzorok az F1-ben?

A Force India tulajdonos-főnöke szerint a Forma-1 nemrég megbuktatott ura, Bernie Ecclestone hozzáállása és nyilatkozatai miatt fogyatkoztak meg a szponzorok.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.