A Ferrari szerint a nézők utálják az új F1-et

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.04.04. 13.30

A Ferrari minden erejével azon dolgozik, hogy átverjen egy szabályváltoztatást a Forma-1-ben. A csapat most egy szavazás eredményére hivatkozik.

A Ferrari minden erejével azon dolgozik, hogy átverjen egy szabályváltoztatást a Forma-1-ben. A csapat most egy szavazás eredményére hivatkozva állítja, hogy a nézőknek nem tetszik az új F1, és noha a felmérés hitelessége minimum kérdéses, az világosan látszik, hogy ebben az ügyben a Ferrari nagyon elszánt.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


Luca di Montezemolo Ferrari-elnök a héten megbeszélést tartott Bernie Ecclestone-nal, a válságüléshez Jean Todt FIA-elnök csatlakozik majd Bahreinben. A Ferrari azt állítja, hogy online felmérésére 50 ezer válasz érkezett, ezek 83 százaléka pedig arról tanúskodott, hogy a nézőknek nem tetszenek az új szabályok. A Ferrari még azt is beleírta a közleménybe, hogy főleg azért nem, mert “a versenyzők spórolásra vannak kényszerítve.”

A Ferrari felmérésével az egyetlen bökkenő, hogy a kérdés csak annyi volt, “tetszik-e az új F1?”, és erre igen-nem válaszlehetőséget kínáltak fel. A fogyasztásra vonatkozó szabályokról és egyebekről egy szó sem esett, a magyarázatokat a Ferrari “költötte” a válaszadók helyett.

A Ferrarival mélységesen egyetért Ecclestone, aki a kezdetektől ellenezte az új motorok bevezetését. Lewis Hamilton, a múlt heti Maláj Nagydíj győztese szerint ugyanakkor az egész cirkusz arról szól, hogy a riválisok megállítsák a Mercedest.

“Montezemolo nem mondott semmit, amikor Schumacher megnyerte azt az öt világbajnoki címet” – mérgelődött Hamlton. “Ugyanez van a McLarennel, ők sem tiltakoztak, amikor sorra nyerték a vb-címeket, és a Red Bullnak sem volt egyetlen rossz szava sem, amikor nyerésben voltak.”

Egy nehezen komolyan vehető összeesküvés-elmélet szerint az új szabályok állandó ostorozásának célja valójában a sport értékének csökkentése. Ennek magyarázata pedig, hogy az F1-ből állítólag egy nagy szeletet szeretne megvásárolni Ecclestone egy olyan csoport vezetőjeként, amelynek tagja a Ferrari, a Red Bull és a Mercedes is.

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.