F1: Egyszer kitör a balhé a Mercedesnél

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.04.02. 14.40

A Mercedes-csapat társfőnöke, Toto Wolff nem tagadja, hogy lesz még konfliktus Nico Rosberg és Lewis Hamilton között. Készülnek erre.

A Mercedes AMG Ausztráliában Nico Rosberggel, a múlt hétvégén, Malajziában pedig Lewis Hamiltonnal könyvelhetett el futamgyőzelmet – Szepangban ráadásul a német pilóta lett a második. A csapat jó formája, a győzelmi potenciál óhatatlanul összeütközéshez vezet majd a két versenyző között, véli a társfőnök, Toto Wolff.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


“Sok időt töltünk az ilyesmik átbeszélésével, a különböző helyzetek és forgatókönyvek áttekintésével. Első a Mercedes, első a csapat, de eljön majd az a nap, amikor ez falra hányt borsó lesz. Egyelőre elméleti kérdés, de biztosan adódnak majd kezelést kívánó helyzetek – mindketten nagyon sikeréhesek” – nyilatkozta az ESPN-nek.
“Kezdettől fogva megvolt a csapaton belüli rivalizálás, már tavaly januárban elkezdődött. Annyi a különbség, hogy ezek a srácok már nagyon régen ismerik egymást, és normális a viszonyuk, ez azonban nem jelenti azt, hogy ne versengenének és ne próbálnának minden lehetséges módon előnyt szerezni.”
“A fő, hogy már az elejétől fogva igyekeztünk tisztázni, hogy a csapat nagyon mélyről jutott idáig, 2012-ben ötödikek voltunk, szóval belefuthatunk ilyesmibe, tavaly Malajziában kialakult egy olyan helyzet, ami meglepett minket, mert nem számítottunk rá, hogy ilyen versenyképesek vagyunk.”  
Wolff az eddigi két győzelem ellenére továbbra is kínosan ügyel rá, hogy ne állítsa be önmagukat a favoritnak, szerinte a Red Bull rémisztő tempóban zárkózik fel.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


“Nem szabad hátradőlni, mert a Red Bull máris ott volt a seggünkben. Ha belegondolunk, hogy a tesztelés kétharmadán nem dolgoztak, ez most alaposan felrázott minket. A mai világban könnyen megfeledkezünk a tegnapról, de azért csak a négyszeres világbajnokokról van szó, mi meg két győzelemmel állunk. Idén nagyon jónak tűnik a csomagunk, de még nem konszolidáltuk, nem biztosítottuk be az előnyt. Inkább csendben maradunk, mert a Red Bull egy borzalmasnak látszó tesztidőszak után is visszakapaszkodik.”

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.