F1: Tartós visszaeséstől fél a McLaren

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.04.01. 16.30

A McLaren tart attól, hogy a malajziai visszaesés nem átmeneti volt.

A McLaren tart attól, hogy a malajziai visszaesés nem átmeneti volt. A szezonnyitó után a McLaren még vezette a konstruktőri versenyt, Szepangban azonban csak egy hatodik és nyolcadik helyre futotta a csapatnak. A McLaren versenyigazgatója, Eric Boullier máris megkongatta a vészharangot.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


“Az a baj, hogy nem hiszem, egyszeri kisiklás volt ez a verseny” – mondta Boullier az Autosportnak. “Örültünk az ausztráliai eredménynek, de már akkor is tudtuk, hogy a riválisok gyorsan befoghatnak minket, amint elkezdik a finomhangolást a beállításokon és az elektronikai dolgokon. Malajziában pontosan ez történt.”

Boullier szerint a malajziai forró és párás körülmények is hozzájárultak a csapat gyengélkedéséhez, az viszont meglepte, hogy milyen kevés autó robbant le. “A forróságban leszorítóerőt veszítettünk, emiatt az autó csúszkálni kezdett, és ez még jobban felforrósította a gumikat. Sehogy sem találtuk a tapadást.”

“Furcsa módon nem volt túl sok megbízhatósági probléma Malajziában. A célba érésre és megbízhatóságra kihegyezett stratégiánk működött Melbourne-ben, de most nem vált be, mert az autók nagy része eljutott a kockás zászlóig. Tudjuk, hogy teljesítményben nagyot kell ugranunk, és agresszíven kell fejlesztenünk az autót.”

Kommentek

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.