F1: Räikkönen az utolsó fejezetet írja

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.04.01. 09.30

Kimi Räikkönen újra leszögezte, hogy a Ferrari után már nem marad a Forma-1-ben.

A 34 évével a mezőny korelnökének számító finn 2001-ben a Saubernél mutatkozott be, majd a McLarennél emelkedett a sztárok közé, hogy aztán 2007-ben a Ferrarinál a csúcsra érjen, első idényében bajnoki címet szerezzen. 


Maranellóból aztán 2009 végén elküldték, hogy helyet csináljanak Fernando Alonsónak, Räikkönen pedig ki is ábrándult az F1-ből, két évig ralizgatott és a NASCAR-ba is belekóstolt, azonban 2012-re a Lotusnak sikerült visszacsábítania a Forma-1-be, onnan aztán jó ütemérzékkel lépett át a Ferrarihoz.
Azt mondja, jól megvan Maranellóban, de távolabbra már nem tekint a sportágban:
“Örülök, hogy újra itt lehetek, és biztos vagyok benne, hogy már nem fogok csapatot váltani” – mondta a német Sport Bildnek a hétvégén első F1-es győzelme helyszínén, Malajziában.
“És nem is maradok örökre a Forma-1-ben. Már az első ferraris körömben is mondtam, hogy ez lesz az utolsó csapatom. Ahogy látják, tartom a szavamat” – viccelődött.

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.