F1: Massánál valaki mindig gyorsabb?

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.03.31. 19.30

Felipe Massát Maláj Nagydíjon újra kísértette a múlt, Massát arra utasította a Williams, hogy engedje maga elé Valtteri Bottast.

Felipe Massa már úgy érezhette, végre megszabadult a második számú pilóta szerepétől, miután 2013 végén távozott a Ferrari csapattól. Most viszont a Maláj Nagydíjon újra kísértette a múlt, Massát arra utasította a Williams, hogy engedje maga elé Valtteri Bottast.

“Nincs mit mondanom” – kezdte Massa. “Harcoltam a végéig, és pontosan ezt akartam tenni. Harcolni fogok a karrieremért, és mindenért, ami helyes. Nem is tettem semmi rosszat, üldöztem Jenson Buttont, és volt esély rá, hogy elkapjam. Valtteri engem sem tudott megelőzni, miért gondolja bárki, hogy akkor Jensont meg tudta volna?”

Érthető a brazil pilóta hozzáállása, el tudjuk képzelni a színfalak mögött, zárt körben hogy nyilatkozhatott az esetről, hiszen ez az eseménysor pályafutása során többször is megismétlődött. Még a Sauber-csapat színeiben Nick Heidfeld-et kellett maga elé engednie 2002-ben, méghozzá azonnal, késedelem nélkül.


Majd jött a híressé vált mondat, Rob Smedley szavai (Fernando gyorsabb nálad) szállóigévé váltak, és úgy tűnt a Ferrari csapatnál Massa már örök második számú pilóta marad, amin csak a távozás segíthet. Erre a Williams istállónál is, szinte szóról szóra ugyanazt az üzenetet kapja.


Egy ilyen sztori nem hagyja hidegen az Internet népét, máris több gif animáció született a témában. Az elsőben egy rémült eb arca jelképezi Massa reakcióját, még a Ferrari csapatnál történt eset kapcsán. Valószínűleg hasonló tekintet bújt meg a bukósisak mögött.

F1: Massánál valaki mindig gyorsabb? 1

A karikatúrákban utazó Pilotoons sem hagyta ki a ziccert, náluk Massa áthatolhatatlan burokban ül a záporozó csapatutasítások kellős közepén.
 
F1: Massánál valaki mindig gyorsabb? 2

Kommentek

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.