F1: Bahreinben még erősebb lesz a Merci?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.03.31. 13.35

A Red Bull csapatfőnöke szerint a Szepangban kettős győzelmet arató Mercedes a Bahreini Nagydíjon még nagyobb fölényben lesz. Az ezüst nyilak egyelőre érinthetetlenek.

A Red Bull Melbourne után Szepangban is a dobogóra jutott, közvetlenül a Mercedes mögött, de a csapatfőnök, Christian Horner szerint valódi verseny nincs köztük, az ezüst nyilak egyelőre megfoghatatlanok. Horner attól tart, hogy a Mercedes-erőforrások fölénye Bahreinben még nagyobb lesz.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


“Azt hiszem, Bahreinben még nagyobb lesz az előnyük, mert azon a pályán a motorerő számít. Itt (Szepangban, a kanyargós) szektorban jók voltunk, de az első szektorban agyonvertek minket a két egyenesen. Átlagosan fél másodperc vagy annál is több volt az előnyük csak azokon az egyenesen. Nagyon nagy az előnyük. Egyértelmű, hogy van még tartalékuk, az is szép, hogy ilyen közel jutottunk hozzájuk.”
Helmut Markóhoz hasonlóan Horner is a Renault javításaira vár:
“Világos, hogy a Mercedes előnye az egyenesekben van, mi pedig Viry-vel (a Renault motorgyára) karöltve hajtunk, erőn felül dolgozunk. A Renault-nál tudják, hogy ha sikerül megoldani a megbízhatósági problémákat, akkor még nagy fejlődési tér lesz, nem lesz könnyű felzárkózni a végsebességet illetően, de remélhetőleg előrébb léphetünk.”
 
“A lényeg, hogy harmóniában működjön három elem: a belsőégésű motor, a turbó és az energia-visszanyerő rendszer, ami a fékezésre, a gyorsulásra és az erőleadásra is hatással van. Sajnos még nem tartunk itt. De a gondok többsége szoftveres eredetű, remélhetőleg meg tudjuk oldani.”
“Azonban nem csak Renault van hátrányban (a Mercedeshez képest), láthattuk, hogy Alonso friss gumikon, nyitott DRS-sel is alig tudta megelőzni (a Mercedes-motoros Force Indiában ülő) Hülkenberget. Persze le a kalappal a Mercedes előtt, nagyszerű munkát végeztek a motorral – nagyon keményen kell dolgoznunk, hogy be tudjuk érni őket.”

Kommentek

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

F1: Jön a narancssárga McLaren, nézd élőben itt!

A McLaren-Honda péntek délben mutatja be vadonatúj autóját, az MCL32-est, élő közvetítés a leleplezésről.

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

Ezért nincsenek szponzorok az F1-ben?

A Force India tulajdonos-főnöke szerint a Forma-1 nemrég megbuktatott ura, Bernie Ecclestone hozzáállása és nyilatkozatai miatt fogyatkoztak meg a szponzorok.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.