F1: A Renault miatt beteg a Red Bull

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.03.31. 11.35

A Red Bull motorsportfőnöke szerint csakis a Renault-erőforrás az RB10-es gyenge pontja, megfelelő motorral a mezőny legjobbja lenne.

A Red Bullnál egyértelműen frusztráltak a Renault motorjai miatt, úgy érzik, hogy a francia gyártó terméke miatt úszhat el a címvédés. Most a cég motorsportfőnöke, Helmut Marko panaszkodott egy sort.
A Forma-1 hivatalos oldalának adott interjújában arról beszélt, hogy amikor a téli tesztek során világossá vált, mennyire súlyosak a gondok, a Red Bull is belépett a fejlesztésbe: “A Red Bull, a Toro Rosso közösen kezdett dolgozni a Renault-val, hogy előrébb léphessünk.”

Fotó: Europress


Marko ezután leszögezte, hogy a Renault-motor az egyetlen “beteg” darabja az RB10-esnek, Adrian Newey idei modellje amúgy még a Mercedesénél is erősebb lenne.
“Igen, jobb motorral megint az élen lennénk. De egyelőre 80 lóerős hátrányban vagyunk, így pedig lehetetlen.”
Az osztrák szakember azt is megkockáztatta, hogy ha műszakilag lehetséges lenne, akár rögtön más erőforrásra váltanának: “Abból kell dolgoznunk, amink van, ugyanis nem mondhatjuk, hogy oké, holnaptól akkor Mercedes-motort használunk – már ha egyáltalán adnának nekünk -, hiszen az autó a Renault erőforrása köré épült.”
Marko azt állította, hogy Szepangban a Red Bullnak vissza kellett állni az Ausztráliában használ motorvezérlő szoftverre, ugyanis a Renault frissítései “nem működtek”, de az egyenesbeli tempóhátrányuk megoldását nem várják ölbe tett kézzel a motorgyártótól.
“Mindent megpróbálunk, hogy a kanyarsebesség csökkenése nélkül javítsuk az egyenesbeli sebességet, és azt kell mondjam, haladunk is. Bahreinre újabb alkatrészeket hozunk a gyárból, és a Renault-nak is lesz egy újabb szoftverfrissítése.”

Kommentek

F1: Szocsiban talán már célba ér Alonso

A Honda a hétvégén következő Orosz Nagydíjra megbízhatósági javításokat visz, a múlt heti teszt után bizakodnak a McLarennél.

F1: Mégsem nyúlnak a DRS-zónákhoz

Bár az előzések száma jelentősen csökkent a Forma-1-ben 2016-hoz képest, a Nemzetközi Automobil Szövetség úgy döntött, nem módosít a DRS-zónákon.

F1: Napokon belül bejelenthetik a Sauber-Hondát

Ahogy közeleg a határidő, egyre erősebbek a Saubert a Hondával összekapcsoló hírek. Jövőre már két csapatnak szállíthat a japán gyártó.

F1: Ilyen, amikor Verstappen trollkodik

Max Verstappen rajongói csak egy életnagyságú bábúval akartak fotózkodni, de a függöny mögött bujkált az igazi is.

Városban száguldozó kretének rontják a BMW-sek jó hírét

Az ilyen videók miatt romlik a bajor márka tulajdonosainak megítélése, mert ez már nem a használja-e az indexet szint. Ez közveszélyes szórakozás.

Magyarországon épít szupertöltőt a Tesla

Nagyszabású töltőinfrastruktúra-fejlesztést jelentett be a Tesla. Az akciónak van hazai vonatkozása is.

Teniszpályára skiccelték fel a luxuskombit

Wimbledon makulátlan gyepébe nem vandálok, hanem maguk a pályagondozók rajzolták bele a Jaguar XF Sportbrake prémium kombi körvonalait.

Felhők közé emel a magyar Trabant motor, és ez nem vicc

Magyarországon az épülő szocializmus találkozása a repülési vággyal érdekes szerkezeteket szült, a felhők közé vágyóknak köszönhetünk egy különleges Trabant motort, ami képes volt embereket égbe emelni.

Három lány egészen intim viszonyba került az új Suzukival

Az új Suzuki Ignist főleg a fiataloknak szánja a japán gyártó, közülük is a női vásárlókat fogták leginkább célkeresztbe. Nekünk sem kellett több: megkértünk három fiatal hölgyet, hogy szedjék ízekre az Ignist.

A Toyota felszámolja a közlekedési dugókat

Sikerrel zárult a Toyota Mobilitási Alapítvány (TMF) thaiföldi projektje, amelynek elsődleges célja a hatmilliós Bangkok utcáin gyakran tapasztalható közlekedési dugók enyhítése volt.

Kereszteződésben ennél zseniálisabb dolgot még nem láttunk

Nem tudsz kihajtani a keresztező forgalom miatt, és senki nem enged ki? Van egy megoldás!

Na, hány km új autópálya épül 100 milliárdból?

Az M4 Berettyóújfalu és Nagykereki közti szakaszának első üzeméhez hasonlóan a másodikat is a Duna Aszfalt és a Hódút építheti meg, ezúttal az A-Híd Zrt.-vel együtt.

Fontos változásokra készülhetnek az autósok

Változnak a műszaki vizsgát érintő szabályok és a jogosítvánnyal kapcsolatos rendelkezések.

SMS-ben rúgta ki munkásait az államosított gyár

Miután a General Motors venezuelai üzemére rátette a kezét a helyi kormány, a cég írásos üzenetben közölte alkalmazottaival: átutalták a végkielégítésüket, vehetik a kalapjukat.

Nagy a baj Szeged és Hódmezővásárhely között

A Miniszterelnökséget vezető Lázár János szerint ellehetetlenülni látszik a Hódmezővásárhelyt Szegeddel összekötő villamosvasúti rendszer, a tram-train.

Sosem látott fotókon az oroszok új tankja

Nézz be az orszok legújabb tankjának fülkéjébe, ezeket a fotókat még nem sokan látták, néhány napja kerültek fel a netre.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.