F1: Ricciardo besokallt a francos Williamstől

Megvannak az első F1-es büntetőpontok

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.03.29. 13.10

Daniel Ricciardót a Q2-ben tartotta fel az esőben ismét szenvedő Williams egyik pilótája, Valtteri Bottas. A finnt megbüntették a felügyelők.

Daniel Ricciardót a Q2-ben tartotta fel az esőben ismét szenvedő Williams egyik pilótája, Valtteri Bottas. Túl nagy következménye nem lett a dolognak, az ausztrál továbbjutott és végül az ötödik rajtkockát szerezte meg, Bottas pedig simán kiesett, ennek ellenére a felügyelők utólag háromhelyes rajtbüntetést osztottak ki a finnek. Ricciardo már a pályán paprikás hangulatba került a feltartás miatt, a rádión is hisztizett egy sort.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


“Tűnjön már el ez a francos Williams előlem! Tavaly is gyakran csinálta ezt, nevetséges” – mérgelődött Ricciardo a rádión. “Bottas a kivezető körén volt, majd beszélek vele erről” – mondta már nyugodtabban az edzés után. 

“Szerintem nem volt ebben semmi rendkívüli. Mindketten nyomtuk, nem értem a felhajtást” – védekezett Bottas, a felügyelőket azonban nem hatotta meg ezzel, így a 15. helyett a 18. helyről rajtolhat holnap, emellett megkapta az F1 történetének első büntetőpontjait is, szám szerint kettőt. Az idén bevezetett új rendszer alapján ha 12 hónapon belül egy pilóta 12 pontot szed össze, a következő futamtól eltiltják. 

“Azt hittem, nem lesz büntetés” – lepődött meg a finn. “Nehéz helyzet volt, rádióproblémánk is volt, és a kilences kanyarban a csapat mondta, hogy tartsam a különbséget Ricciardóval szemben. Nagyon gyorsan jött, és az igaz, hogy kicsit közelebb voltam hozzá, mint kellett volna. De nem okoztam neki semmilyen hátrányt.”

Ricciardo úgy véli, az eső segített a Red Bullnak. “Nekünk egyértelműen jól jött. Ma reggel, szárazon nem voltunk olyan versenyképesek, mint a Mercedes. Az időmérőn az időzítéseink lehettek volna jobbak is, néha rossz ütemben voltunk a pályán, de nekem is van még tanulnivalóm. Az ötödik hely egyáltalán nem rossz.” 

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.