F1: Hamilton nem is látta a pályát

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.03.29. 11.25

A Maláj Nagydíj időmérője végig esős körülmények között zajlott, a Q3 végén akkora lett a forgalom, hogy senki nem látott semmit. Az első három nyilatkozatai.

Lewis Hamilton (1.): “Nem is tudom, hogya fejezzem ki magam. Örülök, hogy ilyen jól teljesítettünk, a csapat remek munkát végzett, de a mai nap hihetetlen volt: nem is tudom, mikor esett ennyit utoljára. Mindenkinek nehéz volt, alig lehetett látni, az utolsó körömben azt sem tudtam, hol a pálya. Senkit nem láttam, még a tükröket sem. Ami azt illeti, elég szoros volt, de örülök, hogy itt vagyok az elején.”

Sebastian Vettel (2.): “A Q1 elején volt egy műszaki hiba, újra kellett indítani az autót – hát, ekkor elég gyorsan vert a szívem, felment a vérnyomásom is. Utána szerencsére rendben volt az autó. Nehéz volt az edzés, a Q3 pedig nem volt tökéletes. Szerettem volna még egy gyors kört futni, de lecsúsztam róla, pedig az első köröm után úgy éreztem, hogy tudtam volna javítani. De ez valószínűleg igaz Lewisra is. Itt vagyok az első sorban, és ha nem tévedek, a jó oldalról indulok. Sok múlik azon, hogyan sikerül a rajt.”

Nico Rosberg (3.): “A Q3 végéig kevésbé éreztem jól magam az esős gumikon, de végül sikerült javítanom. Holnap hosszú verseny lesz, és ki tudja, milyen időjárás vár ránk. Rendben van ez a harmadik hely, megpróbálom a legtöbbet kihozni ebből a pozícióból.”

Kommentek

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem-kabrió és nem-CC tetőt az autótörténelemből.

Tudod mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

Pályán az első 2017-es Forma-1-es – videó

A Forma-1-es csapatok közül elsőként a Sauber küldte a pályára új autóját Barcelonában. Videó a C36-os bemutatkozásáról.

Kabaréba illő jelenet egy nyíregyházi parkolóban

Az egy dolog, hogy szabálytalanul parkolt két autós is, de a kiállni készülő kolléga sem volt a helyzet magaslatán.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.