F1: Mivel matat Räikkönen az asztal alatt?

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.03.28. 17.30

Nyilván nem az, amire egyből gondolnánk, de mindenképp vicces szösszenet ez így péntek délutánra.

Valószínűleg a versenyhétvégék legunalmasabb programpontja a pilóták számára a közös sajtótájékoztató. Izzasztó reflektorok előtt ülnek, sablonos, örökké ismétlődő kérdésekre kell válaszolniuk. Rosszabb élmény lehet, mint egy péntek délutáni matekóra, június elején.

Ezt, ahogy látható, Kimi Räikkönen viseli legnehezebben, félszavas válaszai mellett, rágózással üti el az időt. Most viszont a Maláj Nagydíjon újabb elfoglaltságot talált. Az alábbi GIF tanulsága szerint talált valamit az asztal alatt, ami – talán – gyors polírozásra szorult.

F1: Mivel matat Räikkönen az asztal alatt? 1
Nyilván nem az, amire egyből gondolnánk, de mindenképp vicces szösszenet ez, legalább annyira jó, mint a Mark Webber pezsgőzését más megvilágításba helyező alkotás.

F1: Mivel matat Räikkönen az asztal alatt? 2

Az alábbi videón szintén Räikkönen kap fontos kérdést. Az újságíró arról érdeklődik, hogy a finn gondolt-e arra, hogy a jobb beállítások megtalálása érdekében használja a Ferrari szimulátorát. A válasz tömör és velős: NEM.

Kövess minket a Facebookon is!

Kommentek

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.