F1: Saját motor kéne a Red Bullnak?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.03.26. 11.35

A Red Bull tulajdonosa szerint csakis a Renault motor hiányosságai miatt nincs az élen a csapat, de nincs sok választásuk, máshonnan nem tudnak erőforrást keríteni.

A Red Bull tulajdonosa, Dietrich Mateschitz újra megerősítette az elmúlt hetekben sokszor hangoztatott álláspontot, miszerint a bajnokcsapat versenyképessége csakis a Renault motorjain múlik, a hiba ott van.
“Igen. Az autónk megint tökéletesen korszerű konstrukció, de ahhoz, hogy ezt bizonyítani tudjuk, tökéletes erőforrás is kellene bele megfelelő hardverrel és szoftverrel” – idézte az APA hírügynökség.


A Renault-val való jelenlegi elégedetlenség ellenére azonban nem tehetnek sokat, a gyári csapattal rendelkező Ferrari vagy Mercedes sosem lehetne a partnerük: “Talán csak úgy lehetne megoldani, ha saját motort gyártanánk.”
Mateschitz a gondok ellenére gyors javulást és címvédési esélyeket jósol: 
“Nagyon bízom benne, hogy gyors lesz a felzárkózás, és a harmadik versenyre már beérjük a Mercedest. Semmi okunk arra, hogy ne a bajnokság megnyerése legyen a célunk” – szögezte le, hozzátéve, hogy Sebastian Vettel kitartásában és hűségében is bízik.
“A velünk töltött öt évéből négy és félben Sebastiannak győztes autója volt. Van elég tartása és van annyira profi és hűséges, hogy a csapattal közösen jusson túl ezen az időszakon.”

Kommentek

Kabaréba illő jelenet egy nyíregyházi parkolóban

Az egy dolog, hogy szabálytalanul parkolt két autós is, de a kiállni készülő kolléga sem volt a helyzet magaslatán.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.