F1: Erős lesz a Lotus, de idő kell hozzá

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.03.26. 15.30

Nick Chester, a Lotus technikai igazgatója szerint nagyon erős lesz az E22-es idén, de igazán ütőképes legkorábban az európai szezon elején lehet az autó.

Nick Chester, a Lotus technikai igazgatója szerint nagyon erős lesz az E22-es idén, de igazán ütőképes legkorábban az európai szezon elején lehet az autó. A Lotus kihagyta az első, jerezi tesztet, Bahreinben és az idénynyitó Ausztrál Nagydíjon pedig állandó problémákkal küszködött a csapat. Chester úgy véli, jönnek még az idén nagy eredmények.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


“Ami a kasztnit illeti, a méréseink szerint nagyon ígéretes, különösen aerodinamikai szempontból tűnik erősnek az autó” – mondta Chester. “Semmi alapvető akadálya nincs, hogy az E22-es versenyképes legyen, de szükségszerűen időbe telik, amíg mindent összehangolunk, és ki tudjuk hozni a maximumot az autóból.”

“Világosan körülhatárolható, hogy mely területeken vagyunk lemaradva. Amint elegendő kilométert teszünk meg, és érdemi munkát tudunk végezni az autó egyensúlyán, elindulhatunk felfelé.”

Chester legkorábban a májusi Spanyol Nagydíjon vár nagy eredményt a Lotustól. “Az ausztráliai hétvége óta nehéz jósolgatni, főleg amiatt, hogy továbbra sem mentünk túl sokat az autóval. Reménykedem a malajziai és bahreini előrelépésben, de ezek valószínűleg kis lépések lesznek.”

“Talán Barcelonára stabilizálódhat a helyzet, májusban érhetünk arra a szintre, ahol lenni szeretnénk. Egy dolog biztos: keményen dolgozunk, hogy mindent kihozzunk az E22-esből.”

Kommentek

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.