F1: Egy film, amiben Vettel a főgonosz

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.03.25. 19.50

A Red Bull által akkor csapatutasításra használt kód fogalom lett, és egy élelmes drukker úgy érezte, a sztori akár a megfilmesítésre is érdemes lenne. Dollármilliók híján csak egy előzetest rakott össze, helyszíni felvételekből, nyilatkozatokból összeollózva.

A Forma-1 tele van drámákkal, ezért is vonzó, nem csak a brutális mérnöki teljesítmény miatt. Sőt, az emberi faktorral tudunk mi, rajongók igazán azonosulni. A pillanattal, amikor édes a győzelem, vagy szívszorító a vereség.

Így maradhat örökre emlékezetes a tavalyi Maláj Nagydíj, ahol a két Red Bull-pilóta, Sebastian Vettel és Mark Webber késhegyre menő küzdelmet vívott az első helyért. Azóta már tudjuk, hogy a győzelemre éhes Vettel a csapatutasítás ellenére támadta az élen gyanútlanul haladó Webbert, és az így kipattant multi-21 botrány hullámai a mai napig gyűrűznek.

“A multi-21 azt jelenti, hogy a kettes rajtszámú autó legyen az egyes előtt, a multi-12 pedig azt, hogy az egyes a kettes előtt. Nem bonyolult. Nem nehéz értelmezni, de a versenyzőink az elmúlt három futamon mégsem értették meg. Azt hiszem, ejteni fogjuk ezt a kódot, valami mást kell alkalmaznunk” – mondta a Sky Sportsnak a csapatfőnök, Christian Horner még 2013-ban.

A Red Bull által akkor csapatutasításra használt kód fogalom lett, és egy élelmes drukker úgy érezte, a sztori akár a megfilmesítésre is érdemes lehet. Dollármilliók híján csak egy előzetest rakott össze, helyszíni felvételekből, nyilatkozatokból összeollózva.

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. Az európaiak egészségével szórakoznak a buherálók.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

F1: Stúdiófotókon a Mercedes új autója

A Mercedes szombaton stúdiófotókon is megmutatta csütörtökön leleplezett 2017-es autóját, a W08-ast.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.