Így kellene szóljon a Forma-1 is!

Egy motorkerékpár, ami veri a mai F1-es autókat

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.03.24. 17.30

Amikor egy mezei motorkerékpár durvábban pörög, jobban szól, mint a milliárdokat felemésztő, zseniális koponyák által épített, az ismeretlen határait kutató technológia, akkor tényleg el kell ismerni, hogy baj van!

Úgy tűnik a 2014-es idény örök gumicsontja marad a V6-os turbómotorok hangja. Az első futam után rengeteg kritikus hangvételű cikk bírálta az új erőforrások által szolgáltatott akusztikai élményt, és sokan megszólaltak a témában.

“Amit most hallani, az sokkal kevésbé letaglózó, akármivel össze lehetne keverni. A legnagyobb potenciális változást a wow-faktor jelenti, amely nagyon fontos”
– mondta a Marussia sportigazgatója, Graeme Lowdon.

“A hang tényleg nem olyan erős, mint régen. Hallottam V12-eseket, V10-eseket, V8-asokat is, most azonban radikálisan csökkent a hangerő”nyilatkozta az egykori Lotus- és McLaren-versenyző, Mika Häkkinen. Mára ott tartunk, hogy az FIA elnöke Jean Todt is úgy érzi, reményt kell adni az elégedetlenkedőknek, még mielőtt lelépnek a szponzorok a csúcskategóriából.

“Nyilvánvaló, hogy más lett a hang, és ha ez gondot jelent, és a csapatok egyetértenek, akkor megvizsgálhatjuk, hogyan tegyük őket zajosabbá”mondta.

Részemről csak egy videót fűznék a témához. Amikor egy mezei motorkerékpár durvábban pörög, jobban szól, mint a milliárdokat felemésztő, zseniális koponyák által épített, az ismeretlen határait kutató technológia, akkor tényleg el kell ismerni, hogy baj van!

Kommentek

34 évet vezetett jogosítvány nélkül a magyar férfi

Próbálkozott a vizsgával, végül nem jött össze, így 34 évig vezetett jogsi nélkül, most kapták el a rendőrök.

15 pusztítóan kontár módon tuningolt autó

Stílusérzéket és mértékletességet nyomokban sem tartalmazó autók Mekkmester-díjas tunerektől.

Önvezető autóban gondolkozik az Apple

Komolyan gondolkozik az önvezető autó fejlesztésén az Apple, de ehhez a hatóságok és a többi fejlesztő segítsége is szükséges lesz.

Hihetetlen látvány a porban csapató 6-os BMW

Rallyautó bármiből lehet, még egy olyan luxuskupéból is, mint a BMW 650i.

Elektromos buszt álmodott meg a Škodák tervezője

A Czechbus kiállításon megtekintettük a csehek legújabb büszkeségét, melyet az a férfi tervezett, aki korábban Škoda buszokat is megálmodott.

Csak egy darab készült ebből a Ferrariból

Dr. Rick Workman nem szeretett volna olyan Ferrarit, amilyen bárkinek lehet, inkább felkérte az olasz gyártót, hogy építsenek egyet csakis neki.

Jelentősen drágulhat az üzemanyagok ára

Akár 10 forinttal is drágulhat az üzemanyagok ára a jövő héten a piaci változások alapján.

Új 5-ös BMW – Káprázat és parasztvakítás

Ne higgyétek, hogy a gazdagok élete csupa játék és mese! A Harman Kardon vagy Bowers & Wilkins hifi csak az egyik kérdés, amit a G30 kódú új BMW 5 kapcsán el kell dönteni.

Vége a pénzbehajtásnak Újpesten

Pár hete írutunk arról a sokak szerint nem egyértelmű forgalmi helyzetről, ahol csak úgy hullottak az 50 ezres büntetések. Mára változott a helyzet.

F1: A fél mezőny bejelentkezett a Mercedesnél

A Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda azt mondja, óriási az érdeklődés Nico Rosberg megüresedett helye iránt, mégsem lesz könnyű betölteni a bajnoki ülést.

Kitiltják a dízeleket több nagyvárosból

Párizs, Madrid, Athén és Mexikóváros összefogott, majd közösen bejelentette: 2025-től kitiltják az útjaikról a dízelüzemű járműveket.

F1: A Mercedes tényleg számolhat Alonsóval?

A Mercedes még egyetlen nevet sem említett a nagy meglepetésre visszavonulását bejelentő Nico Rosberg utódjaként, de a korábbi nyilatkozatok alapján Fernando Alonso tényleg a listájukon lehet.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.