F1: Felvásárolják a Marussiát?

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.03.24. 12.30

A szerb üzletember Zoran Stefanovic régóta szeretne csapatot indítani a Forma-1-ben, de eddig nem járt sikerrel. Talán most.

A szerb üzletember Zoran Stefanovic régóta szeretne csapatot indítani a Forma-1-ben, de eddig nem járt sikerrel. 2010-ben a becsődölt Toyota vagyontárgyait felvásárolva próbálkozott egy istálló létrehozásával, hiába, de az FIA mostani csapatkereső kiírására is jelentkezett. Úgy tűnik, ezúttal sem járt sikerrel, a pályázatát a hírek szerint időközben visszavonta.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


Stefanovic most erőből próbálkozik az F1-be kerüléssel, egy olasz lap szerint a Marussia felvásárlásáról tárgyal. Az Omnicorse úgy tudja, a tárgyalások még novemberben kezdődtek, alapot pedig az adott nekik, hogy a jelenlegi tulajdonos Nyikolaj Fomenko alig győzi fizetni a 2014-es szabályváltozások költségeit.

A pletyka érdekessége, hogy Stefanovicnak titkos támogatói is lehetnek a háttérben, az üggyel a korábbi F1-es pilóta Rubens Barrichellót is kapcsolatba hozták. A még mindig megmondóember hírében álló Flavio Briatore szerint akár össze is jöhet a felvásárlás, mert az “őrült költekezés miatt benne van a pakliban, hogy a csapatok harminc százaléka nem tudja befejezni a szezont.”

Kommentek

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.