F1: A Ferrarinál nincs bűnbak, csak a munka

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.03.21. 13.30

A Ferrari nem kezdte valami erősen a 2014-es szezont, a vörös autó egyelőre nem igazi ellenfél a Mercedes-motoros riválisoknak, minden területen javulni kell.

A Ferrari a 2014-es téli tesztek alatt nem igazán villogott, és a szezonnyitó Ausztrál Nagydíj igazolta is, hogy a maranellói csapat egyelőre nincs a valódi élmenők között. 
A Red Bull-os Daniel Ricciardo kizárása után egy 4. (Fernando Alonso) és egy 7. hely (Kimi Räikkönen) lett az eredmény, de igen valószínű, hogy ha nem esett volna ki Sebastian Vettel és Lewis Hamilton, valamint szerencsésebben alakul a Willams délutánja, a Ferrari egy-két pontocskának is örülhetett volna.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


A csapatfőnök, Stefano Domenicali azt mondja, semmi értelme azzal foglalkozni, miért és ki miatt nem sikerült jól a téli felkészülés, csakis előre kell tekinteni.
“A lényeg, hogy mindenki tegye a dolgát, arra koncentráljanak, és ne azzal foglalkozzunk, hogy a te hibád vagy az ő hibája. Csapatként együtt kell reagálnunk, pontosan ezt kértem a mérnökeinktől, az összes dolgozónktól.”
A Mercedes-motor egyértelműen a mezőny legjobbja, a Ferrarié egyértelműen gyengébb, és úgy hírlik, jóval nehezebb is a kelleténél.
“Igen, ezen a terülten javulnunk kell” – ismerte el a főnök. “Minél nagyobb a teljesítmény, annál kevesebb ideig kell padlógázon nyomni, ez pedig komoly előny a fogyasztás tekintetében is. Öngerjesztő folyamat.”
“Sokat kell még javulnunk, de nem akarok csak erre koncentrálni, mert az autót is fejleszteni kell még” – utalt arra, hogy Räikkönen például az új, elektronikus fékrendszer miatt nem érzi az F14 T-t, ez is komoly munkát kíván még.

Kommentek

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

F1: Jön a narancssárga McLaren, nézd élőben itt!

A McLaren-Honda péntek délben mutatja be vadonatúj autóját, az MCL32-est, élő közvetítés a leleplezésről.

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

Ezért nincsenek szponzorok az F1-ben?

A Force India tulajdonos-főnöke szerint a Forma-1 nemrég megbuktatott ura, Bernie Ecclestone hozzáállása és nyilatkozatai miatt fogyatkoztak meg a szponzorok.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.