F1: Rosberg már tudja, milyen Vettelnek lenni

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.03.20. 08.30

Nico Rosberg azt mondja, melbourne-i győzelme után immár ő is tudja, milyen érzés akkora fölénnyel nyerni, mint eddig Red Bull-os honfitársa tette.

Sebastian Vettel tavaly indult rekordhosszúságú, kilencfutamos győzelmi sorozata a 2014-es szezonnyitón nem folytatódott, Melbourne-ben egy másik csapat másik németje, a mercedeses Nico Rosberg dominált. A negyedik F1-es győzelmét arató pilótának tetszett az élmény.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


“Nagyon frankó a tudat, hogy végig esélyem lesz a pole-okra és a győzelmekre. Most már elég jól tudom, mit érezhetett Sebastian tavaly, amikor 30 másodperces előnyökkel nyerte a versenyeket” – mondta Rosberg, aki valószínűleg még nem is hozott ki mindent az autójából az Ausztrál Nagydíjon.
A német pilóta azonban egyáltalán nem akarja beleélni magát abba, hogy ezután a Red Bulléhoz hasonló Mercedes-dominancia következik, kimondottan tart a címvédőktől:
“A Red Bullt sosem szabad leírni. A házamat tettem volna rá, hogy a téli tesztek után még Melbourne-ben is bajban lesznek, de sokkal erősebbek voltak a vártnál. Ez mutatja, hogy nem lazíthatunk.”
Vettelék mellett persze házon belül is erős ellenfele van Rsobergnek, az idény előtt fő favoritnak beállított, a melbourne-i kiesése után még éhesebb Lewis Hamilton…
“Nem vagyunk kebelbarátok, de jóban vagyunk. Persze azt is tudom, hogy minél sikeresebbek leszünk, annál komplikáltabb lesz a viszonyunk is.”

Kommentek

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.