F1: Nem bírja a hallgatást a McLaren-vezér

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.03.18. 12.30

A McLaren hatalomba visszatért vezére, Ron Dennis korábban ugyan azt mondta, hogy Eric Boullier-re hagyja a csapat vezetését, de már az Ausztrál Nagydíjon beleszólt a dolgokba.

A 2013-as pocsék szezon után eltüntetett Martin Whitmarsh helyére a McLarennél hatalomba az év elején visszatért Ron Dennis a Lotustól csábította át Eric Boullier-t, de a francia versenyfőnök már az első hétvégéjén sem végezhette teljesen önállóan a dolgát.
Az Ausztrál Nagydíjon ott volt Dennis is, a korábbi csapatfőnök pedig nem bírt magával, és ígérete ellenére, miszerint nem megy a pit wallhoz, többször is “konzultált” Boullier-vel a verseny alatt.


“Nem diktálta, hogy mit csináljak. Csak odajött néhányszor” – bizonygatta a francia szakember a Telegraph-nak.
Dennis ezzel együtt elismerte, hogy bele-beleszólt a dolgokba:
“Nem azért mentem oda, hogy utasítsam, egyszerűen csak tájékozódtam a verseny közben módosított stratégiáról. A véremben van a versenyzés, így meg sem fordult a fejemben, hogy ne akarjam érteni és ne próbáljak segíteni. Megfigyelőként hasznos megkérdezni, hogy miért épp így és miért nem amúgy.”
“Igazi luxus, hogy nincs aktív szerepem a csapatnál, a háttérből figyelhetem a történéseket. A verseny nagyon jó csapatmunkát hozott. A megfelelő időben voltak a bokszkiállások, ügyesen reagáltak a biztonsági autóra, a kerékcseréket hibátlanul végezték, a gumik, a fogyasztás, minden jó volt. Elégedett vagyok a csapat fegyelmezett munkájával. Mindenki tudja, mi a dolga, csak csinálni kell.”
A cégvezér azt állítja, nem lesz ott minden versenyen: “Több mint 10, de kevesebb mint 16 futamon leszek ott idén, azt még nem tudom, melyikek férnek bele a programomba. Elsősorban a befektetők, tulajdonosok, különböző tárgyalások miatt utazom majd a nagydíjakra.”

Kommentek

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.