F1: Elfogadhatatlan hibák a Renault-nál

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.03.17. 14.30

A Renault versenytevékenységért felelős vezetője, Rémi Taffin tisztában van vele, hogy az új motor megbízhatósága rémes. A gyártónak javulnia kell a Maláj Nagydíjig.

A Renault versenytevékenységért felelős vezetője, Rémi Taffin tisztában van vele, hogy az új motor megbízhatósága egyelőre rémes, és azzal is, hogy a gyártónak javulnia kell a Maláj Nagydíj előtt. A nyolc Renault-motoros autóból mindössze három jutott el a célig Melbourne-ben, és ami a Renault számára különösen fájó, hogy Sebastian Vettel is a kiesők között volt.

A címvédő autójából elszállt az erő, mindkét Lotus az MGU-K egység hibája miatt esett ki, a caterhames Marcus Ericsson versenye pedig a hirtelen leesett olajnyomás miatt ért véget. A kiesők közül egyedül Kobajasi Kamuinak volt fékproblémája, mivel azonban ő már az első kanyarban elszállt, nem lehet tudni, hogy később előjött-e volna valami autójában.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


“Vegyes érzéseink vannak” – mondta Taffin. “Nem elfogadható, hogy több autó is kiesett, jól látható, hogy dolgoznunk kell a megbízhatóságon. A saját elvárásainknak sem tudtunk megfelelni, sokat kell dolgoznunk a következő versenyig.”

“Néhány meghibásodás hasonló volt, például a Lotusok MGU-K egységénél, mások viszont teljesen függetlenül merültek fel, ami jelzi, hogy az egész motor megbízhatóságát javítanunk kell. Szeretnénk, hogy Malajziában minden csapat a maximumot hozhassa ki autójából.”

“A problémáktól eltekintve a célba ért autók jól teljesítettek, és elégedettek vagyunk az eredménnyel.” Taffin szerint a Renault maximálisan támogatja a Red Bull törekvéseit Daniel Ricciardo második helyének visszaszerzésével kapcsolatban.

A Lotus egyébként nem keseredett el a dupla melbourne-i kiesés miatt, a csapat a pozitív jeleket látja. “Az egyik nézőpontból csalódás a hétvége, mert mindkét autónk kiesett, ugyanakkor az a 45 kör, amit Romain megtett a versenyen, a leghosszabb etapja volt eddig az E22-esnek. Tény hogy le vagyunk maradva, de keményen dolgozunk a felzárkózáson” – fogalmazott Alan Permane, a Lotus vezető versenymérnöke.

“Nagyot kell lépnünk előre Malajziában, minden egyes órában azért dolgozunk, hogy meglegyen ez az előrelépés. Biztos vagyok benne, hogy két hét múlva sokkal jobbak leszünk.”

Kommentek

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

F1: Jön a narancssárga McLaren, nézd élőben itt!

A McLaren-Honda péntek délben mutatja be vadonatúj autóját, az MCL32-est, élő közvetítés a leleplezésről.

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

Ezért nincsenek szponzorok az F1-ben?

A Force India tulajdonos-főnöke szerint a Forma-1 nemrég megbuktatott ura, Bernie Ecclestone hozzáállása és nyilatkozatai miatt fogyatkoztak meg a szponzorok.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.