F1: Ez kevés lesz a Ferraritól!

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.03.16. 11.00

Szinte észrevétlen volt a Ferrari a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon, a csapat nem tűnt különösebben erősnek.

Szinte észrevétlen volt a Ferrari a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon, a csapat nem tűnt különösebben erősnek. Fernando Alonso az ötödik helyről indulva ötödik lett, de az időmérőn szerzett 11. hely után Kimi Räikkönen is csak a nyolcadik helyig lépett előre. Aminek örülhet a csapat, hogy mindkét autó eljutott a célig, a lemaradás azonban egyelőre vészesen nagy.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


“Valószínűleg mindenkinek megvolt a maga baja ezen a versenyen” – mondta Alonso. “Végül mindkét autónk eljutott a célig, ami nagyszerű teljesítmény. A célban ugyanakkor 35 másodperc volt a hátrányom Rosberggel szemben, ami természetesen túl sok. Malajziában jobban kell szerepelnünk.”

Alonso számára különösen kellemetlen lehet, hogy szokatlan ellenfelekkel kellett csatáznia Melbourne-ben, a Toro Rosso mellett a Williams és a Force India voltak a csapat riválisai. “Fogalmam sincs, hogy Szepangra frissül-e az autó, én csak vezetek. Mi vagyunk a Ferrari, egy erős csapat, és a srácok tudják, mit kell tenniük. Most már valószínűleg tisztább képet kaptak az erőviszonyokról, és tudják, mely területeken kell dolgozni. Elemeznünk kell az adatokat, hogy Malajziában jobbak lehessünk.”

Räikkönent már az első kanyarban eltalálták, de nem ezen múlt a versenye. “Rögtön belémjöttek a rajt után, ennek ellenére egész jó volt az autó” – fogalmazott a finn. “Egy helyet az első kiállásnál veszítettem, aztán szemcsésedni kezdtek az első gumik. Még egy helyembe került, amikor elkövettem egy hibát.”

“A verseny egyes szakaszaiban jó volt az autó, máskor megnehezítette a dolgom. Volt egy pár problémánk, de egyelőre nem tudok pontosabbat ezekről. Nem lehetünk elégedettek az eredménnyel, összességében ez egy nehéz hétvége volt. Az egyetlen jó dolog, hogy befejeztük a versenyt, és szereztünk néhány pontot.”

Kommentek

Lopás miatt pereskedik a Google-cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozícionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.