F1: A Mercedesnél nem lehet balhé

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.03.15. 16.30

A Mercedes mindkét versenyzője, Lewis Hamilton és Nico Rosberg is jó eséllyel indul vasárnap a győzelemért az Ausztrál Nagydíjon. A csapatnál előre tisztázták az egymás elleni küzdelem feltételéleit.

A Mercedes-csapat, és így két versenyzőjük, Lewis Hamilton és Nico Rosberg a 2014-es idény bajnoki favoritjai, amit az Ausztrál Nagydíj időmérőjén megszerzett 1. és 3. rajtkocka is aláhúz.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


Természetesen az, hogy Hamilton a pole-ból, Rosberg pedig közvetlenül mögüle indul, azt jelenti, hogy a győzelemért akár egymással is küzdeniük kell majd. Tavaly a Maláj Nagydíjon komoly konfliktust okozott, amikor a két csapattárs a záró szakaszban a 3-4. helyére versengett, így idénre előre felkészültek mindenre.
A csapat társfőnöke, Toto Wolff Melbourne-ben arról beszélt, hogy valószínűleg nem is lesz szükség direkt csapatutasításra a versenyen.
“Igen, voltak megbeszéléseink ebben a témában, fontos, hogy ezt is megbeszéljük. Nagyon régóta ismerik már egymást, voltak csapattársak már gokartos korukban is. Tavaly Malajziában váratlanul ért minket a helyzet, ilyet nem akarunk újra.” 

Fotó: Europress

Fotó: Europress


“Egyszerűen jól átbeszéltük a dolgokat. Nem csak nagyon tehetséges és gyors, de intelligens pilóták is. Sportszerűen viszonyulnak egymáshoz, áttekintettünk bizonyos forgatókönyveket, szerintem jó a helyzet ezt illetően” – magyarázta az osztrák.
A német Bildnek nyilatkozva Wolff arra is utalt, hogy nem feltétlenül szabad a verseny a két pilóta között: 
“Az elsődleges ellenfél nem a csapattárs, hanem a többi pilóta. Több mint két tucat helyzetet illetően tisztáztuk, hogyan reagáljanak – például olyankor, ha az egyiküknél hirtelen üzemanyag-gondok lépnek fel. Egyértelműnek kell lenni, hogy mihez tartsák magukat.”

Kommentek

Így néz ki egy 1 milliót futott Porsche

Ezek a sportautók nem arról híresek, hogy több százezer kilométert beleraknak tulajdonosaik, de néha azért előfordul.

Hat Suzuki Ignis, amitől könnybe lábad a szemed

Ebben az esetben nem ítélkezünk, ha valakinek ebben a formában tetszik az Suzuki Ignis, akkor nincs mit tenni, a lényeg, hogy a tulaj boldog legyen.

Őszinte használt autók több mint 500 000 kilométerrel

Ebben a kategóriában sokkal több eladó darabot találnánk, ha nem volna nemzetközi sport a kilométerórák visszatekerése. De mivel valamilyen csoda folytán a legtöbb eladó 15-20 éves autó alig futott 150-250 ezer kilométert, így a kilométert bevalló sokat futott autók ritkák, akár a fehér holló.

Minden autóba nyomkövetőt kell szerelni Kínában

Minden gépjárműbe műholdas nyomkövetőt kell szerelni az északnyugat-kínai Hszincsiang-Ujgur autonóm körzet egyik prefektúrájában a terrorizmus elleni küzdelem keretében.

Hivatalosan is megvan Magyarország legtorzabb BMW-je

Ha valaki netán van olyan elvetemült és pénzt ad érte, egy dologra kérjük: bontsa szét és alkatrészenként adjon túl rajta, mert ez ebben a formában a márka meggyalázása.

SsangYong XAVL: új szabadidőjármű Koreából

Genfben mutatja be új SUV-tanulmányát a SsangYong. Az egykori Korando szellemi utódja meglehetősen távol esett a fájától.

Női szupergonosz a Nissan elektromos nagykövete

Az Öngyilkos osztag című képregény-feldolgozás egyik főgonoszát játszó Margot Robbie ausztrál színésznőt választotta a Nissan elektromos mobilitási nagykövetéül.

Élőben barátságosabb a törtszemű Skoda Octavia

Menetrend szerint érkezett a harmadik generációs Skoda Octavia időközi ráncfelvarrása, ami leginkább két, alig pár centi hosszú lemezdarab miatt igazán érdekes a szokásos új színek, digitális funkciók, vezetéssegédek mellett.

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.