F1: Esős futamot minden hétvégére!

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.03.11. 11.30

Bernie Ecclestone szeretné, ha 2014-ben minden verseny olyan izgalmas lenne, mintha esőben zajlana.

A 2014-es Forma-1-es idény kezdete az új szabályok, új erőforrások miatt egyértelműen izgalmakat, kiszámíthatatlanságot hoz majd, és ennek még az amúgy az 1,6 literes turbós V6-os motorokat utáló Bernie Ecclestone is örül. Az F1 ura szeretné, ha az egész idény kiszámíthatatlan lenne.

Fotó: Europress

Fotó: Europress


“Remélem, hogy minden futam olyan lesz, mintha esős verseny lenne. A kiszámíthatatlanság a kulcsszó!” – nyilatkozta a Reutersnek.
Izgalmak azonban nem csak az F1-esekre és a nézőkre várnak, a Forma-1 uraként emlegetett angol is izgulhat, hiszen április végén Münchenben megkezdődik a sportág jogainak 2005-ös eladását illető büntetőügye. Ecclestone azt mondja, a bírósági tárgyalás nem nagyon zavar majd bele az F1-es munkájába.
“Akkor jelenek meg (a tárgyaláson), amikor kell, de ez nem zavarja majd komolyan az üzleti tevékenységet, kezelni tudjuk a dolgot.”
Bár nemrég a visszavonulást emlegette, 83 éves kora és a korrupciós ügye ellenére a kisember most azt mondja, jó darabig maradna még az F1-ben: “Egyelőre jó erőben vagyok, nem mondanám, hogy ez az utolsó idényeim egyike lesz.” 

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. Az európaiak egészségével szórakoznak a buherálók.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

F1: Stúdiófotókon a Mercedes új autója

A Mercedes szombaton stúdiófotókon is megmutatta csütörtökön leleplezett 2017-es autóját, a W08-ast.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.