F1: Éjt nappallá téve dolgozik a Red Bull

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.03.07. 11.30

A téli teszteken pocsékul szereplő Red Bullnál őrült tempóban készülnek a 2014-es Forma-1-es szezon kezdetét jelentő Ausztrál Nagydíjra.

A címvédő Red Bull számára siralmasan alakult a 2014-es téli tesztszezon, az autó alig futott, mind a kasztnival, mint a Renault 1,6 literes turbós V6-os hibrid erőforrásával folyamatos gondok voltak. Bár a külső szemlélők szerint az RB10 alapjában gyors lehet majd, ha végül kijavítják a hibákat, a csapatnál egyelőre nem sokat várnak a jövő hétvégi szezonnyitótól, az Ausztrál Nagydíjtól.


“Jelenleg nincs meg a tempónk ahhoz, hogy versenybe szálljunk Mercedes-motoros csapatokkal, de majd meglátjuk Melbourne-ben. Ott derül majd ki, valójában mekkora kihívás is vár ránk. Egyelőre még a kezdőpontot sem ismerjük, így lehetetlen most, egy héttel a futam előtt bármit is mondni. Azonban bízom a csapatban és a Renault-ban, szerintem menni fog. A cél a mielőbbi felzárkózás” – mondta a csapatfőnök, Christian Horner.
“Nagyszerű sikereink voltak az elmúlt öt évben, és igazán tehetséges stábunk van. Ugyanezek az emberek tervezték az idei autót is – azért nem lehet egyik pillanatról a másikra elhülyülni. Borzasztóan elszántak vagyunk, elképesztő, hogy milyen keményen dolgozunk. Emberfeletti erőfeszítéseket végzünk, hogy kijavítsuk a problémákat, és hogy a lehető legjobb formában érkezzünk Melbourne-be és onnan tovább tudjunk építkezni. A Forma-1-es idény pedig inkább maraton, mint sprint.”


Horner szavait a Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko is megerősítette, az osztrák szakember 18 órás műszakokat említett.
“A méréseink szerint a Bahreinbe (később) vitt új alkatrészeink az elvárások szerint működtek, az autó javult tőlük. Azért nem látszott igazán a pályán, mert a motorvezérlés gondjai elfedték. Nagyon sok dolgunk van még a Renault-val, főképp a szoftverért felelős srácoknak, akik már 18 órás műszakokban robotolnak. De ha győzni tudunk együtt, akkor dolgozni is tudnunk kell együtt.” 

Kommentek

F1: Hamiltonék nem kérnek a csapatutasításokból

A Mercedes versenyzői azt mondják, nem s szeretnének a csapatutasításokról és a pilótasorrendről beszélni, persze ha úgy alakul, engedelmeskedni kell.

F1: Megmutatjuk Vettel kedvenc zenéit

Szokatlan playlisteket állítottak össze Sebastian Vettelel kapcsolatban, de a rádiós beszólásai alapján telitalálat a két lista.

F1: Torpedóval a fején indul az orosz pilóta

A hazai versenyére érdekes sisakfestést választott a Toro Rosso versenyzője, Danyiil Kvjat. A Vettel-balesettel viccel az orosz pilóta, torpedóval a fején versenyez majd.

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

Negyed óra gyönyör Škoda-rajongóknak: videón a Karoq kompakt SUV

Tizenöt perces monstre filmmel örvendeztet a Škoda újdonsága, a még be sem mutatott Karoq. Popcorn, kóla és mehet!

Fényűző extrákkal jön leendő kedvenc Škodád

Három hét múlva debütál a Škoda Karoq, a gyár elkezdte az információk szellőztetését. Amit eddig mondtak, jól hangzik.

Itt zárják le Budapestet a hosszú hétvégén

Április 30-án és május 1-jén rendezik Budapesten a Nagy Futam versenyautós bemutatót több fővárosi fő közlekedési útvonal forgalmának korlátozásával.

Százéves plug-in hibriddel ünnepel a Mitsubishi

Legelső autójának modern újraértelmezésével köszönti magát az idén száz esztendős Mitsubishi.

Jeepre hajaz a Hyundai városi SUV-ja

Sejtelmes részletfotóval előlegezte meg a nyáron érkező Kona városi crossovert a Hyundai.

Filmbe illő balesetet videózott egy kamionos

Halálos iramban-i magaslatokat verdes az alábbi baleset, csak az a kár, hogy ez nem egy filmben történt.

A GM legjobb vicce: kabrió kisteher Corvette-motorral

A Totálisan Értelmetlen Autó, 300-as végsebességgel, platóval és nyitható keménytetővel. Nem tudom, mire, de nagyon jó!

Negyedmillió Toyotából folyik az olaj

Az Egyesült Államokban 228 ezer Toyota Tacoma pickupot hívnak vissza, mert szivárog  a differenciálművükből az olaj.

Mit ér a Lada, ha nem segíti nosztalgia?

Sokak szerint a Lada eddig fogadtatása a Kádár-kor iránt egyesekben élő nosztalgiából fakad. A Vesta azonban egy új korszak autója, amit olyan embereknek mutattunk meg, akiknek ez pont olyan modern kori autó, mint az összes többi.

Kipakol egy kamionsofőr, ezért hagyja ott a pályát

Egy férfi nemrég azzal kereste meg szerkesztőségünket, hogy elmondja miért hagyja abba a kamionvezetést. A hatóságok utaznak a teherautókra, az autósok pedig szidják a kamionsofőröket.

Lengén öltözött hölgyek olasz autókra gerjednek

Az életet igenlő szenvedély, a nagy kanállal habzsolt élvezet minden valamire való olasz autóban megbújik, és az alábbi képek alapján nagyon úgy tűnik, hogy a hölgyek tisztában vannak ezzel a ténnyel. Hiába, egy Ferrari V8-as hörgése többet mond ezer szerelmes szónál.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.