F1: Alonso ragaszkodik az új szabályokhoz

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.03.07. 09.00

Fernando Alonso azt mondja, 2014-ben alaposan átalakul a Forma-1 arculata, így a nézők kedvéért is reméli, hogy az új szabályrendszert nem piszkálják egy ideig.

2014-ben új, 1,6 literes, sokkal hangsúlyosabb hibrid komponenssel szerelt turbós V6-os motorokkal újul meg a Forma-1, a versenyenkénti 100 kg-os fogyasztási limit pedig  kiszámított, a spórolás és a teljesítmény megfelelő arányát célzó stílusról szól majd.
Fernando Alonso azt mondja, hogy az újítások miatt nagyon fontos, hogy mindenkinek legyen ideje megszokni az F1 új arculatát, jellegét, így reméli, hogy a szabályok jó ideig nem változnak majd:
“Az új Forma-1-es szabályok nagyon különböznek attól, amit megszoktunk. Azt hiszem a Forma-1-es nagydíj fogalma is átalakul, idén nagyon más lesz a szombat és a vasárnap. Az időmérőn mindent kihozhatunk az autóból, a határig vihetjük az erőforrást a lehető legjobb eredmény érdekében, de a versenyen a közelében sem leszünk ennek” – mondta a Ferrari hivatalos oldalán megjelent interjúban. 
“Tavaly a futamok végén, friss gumikon még meg lehetett futni nagyon gyors köröket, míg idén a záró szakaszban figyelembe kell majd venni, mennyi üzemanyag van még, milyen állapotban vannak az akkumulátorok és a gumik. Ésszel kell majd kezelni ezeket a paramétereket, az új versenystratégiák miatt nem lehet majd tövig nyomni a végéig.”
“Mi, versenyzők gyorsan alkalmazkodunk majd ehhez, szóval remélem, hogy a szabályokon nem változtatnak azonnal, pár évig megmaradnak, máskülönben a nézők elvesztik a bizalmukat az igen bonyolult szabályrendszerrel kapcsolatban.”

Kommentek

Vérlázító pofátlanság az útdíjszolgáltatónál

Egy kiszivárgott levelezés szerint a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. csak azért engedett el egy büntetést, mert a szabálytalankodó testvére a cégnél dolgozik.

Rákaptak a magyarok a villanyautókra

Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

Szörnyeteggé tuningolt Honda CR-X háromötvenért

A Honda CR-X mára átcsúszott a fehér holló ritkaságú típusok közé, pedig jó tizenöt éve minden diszkó előtt parkolt egy-egy, neonnal a lábtérben, tűzköpő hátsó dobbal tiltásig veretve. Most ezt az érzést kaphatjuk meg 350 ezer forintért.

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

F1: Hamilton megússza a büntit Rosberg miatt

A Mercedes nem bünteti meg Lewis Hamiltont az Abu-Dzabiban történtek miatt. Most más gondjai vannak a csapatnak.

Ez történik az autóddal a hidegben

Nem csak az embernek és egyéb élőlényeknek pokoli az éjszaka, ha mondjuk mínusz tíz fokban kell a szabadban tölteni, a fagy autónak is betesz.

F1: A motoroslegendát is érdekelné a Mercedes-ülés

A MotoGP-veterán Valentino Rossi sem mondana nemet, ha a Mercedes-főnök Toto Wolff felhívná.

F1: Oválpályán repesztett Vettel és Räikkönen – videó

A Ferrari rég nem látott dolgot hozott tető alá: vasárnap az USA egyik legendás oválpályáján, Daytonában száguldottak a vörös Forma-1-es autók.

Ismét drágulnak az üzemanyagok

Nem áll meg a drágulás a kutakon, szerdán ismét emelkedik a benzin és a gázolaj ára.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.